Investavo 5 mln. eurų: „Autoverslas“ plečiasi Klaipėdos LEZ

UAB „Autoverslas“ įmonių grupė, veikianti transporto ir logistikos paslaugų srityje, Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) įgyvendino plėtros projektą, kurį sudaro 10 000 kv. m ploto sandėlis, perkrovimo infrastruktūra ir daugiau kaip 25 000 kv. m. ploto atviros aikštelės. Projektas, į kurį investuota 5 mln. EUR, bendrovei padės sustiprinti ir išplėsti bendrųjų krovinių logistikos paslaugas importuotojams ir gamintojams.
„Autoverslas“ šį rugsėjį išplėtė papildomu nauju 10 tūkst. kv. m sandėliu.
„Autoverslas“ šį rugsėjį išplėtė papildomu nauju 10 tūkst. kv. m sandėliu. / Įmonės nuotr.

Nuo 2008 m. Klaipėdos LEZ veikiantį 7 tūkst. kv. m ploto logistikos centrą „Autoverslas“ šį rugsėjį išplėtė papildomu, nauju 10 tūkst. kv. m sandėliu, perkrovimo („cross-docking“) infrastruktūra bei atviromis aikštelėmis lengvojo ir sunkiojo transporto saugojimui bei stovėjimui, o iki metų galo į objektą planuojama atvesti ir papildomą geležinkelio atšaką. Išplėstame „Autoverslo“ logistikos centre Klaipėdoje numatoma vystyti ir plėsti logistikos, krovos, markiravimo, pakavimo ir rūšiavimo paslaugas, daugiausia orientuotas į kitus logistikos operatorius, prekių importuotojus, didmeninės prekybos įmones, statybos bei pramoninių prekių pardavėjus ir gamintojus.

Valdemaras Zakarauskas, „Autoverslo“ valdybos pirmininkas, komentuoja, kad grupės investicija Klaipėdos LEZ padės plėsti veiklos spektrą ir klientų ratą.

„Šiuolaikiškas sandėlis su modernia valdymo sistema bei geležinkelio atšaka Klaipėdoje, šalia didžiausio regiono uosto, užtikrins dar glaudesnę sinergiją su mūsų padaliniais Vilniuje ir Vievyje, taip pat tikimės augti didindami tiek krovinių apimtis, tiek jų rūšis. Daugiausia potencialo matome prekių importuotojų ir gamintojų segmente. Planuojame, kad naujame sandėlyje iki metų galo įdarbinsime naujų logistikos specialistų ir iš viso Klaipėdos logistikos centre dirbs daugiau kaip 50 žmonių komanda“, – sako V. Zakarauskas.

Įmonės nuotr./„Autoverslas“ šį rugsėjį išplėtė papildomu nauju 10 tūkst. kv. m sandėliu.
Įmonės nuotr./„Autoverslas“ šį rugsėjį išplėtė papildomu nauju 10 tūkst. kv. m sandėliu.

Pasak jo, vieta plėtrai Klaipėdos LEZ buvo pasirinkta atsižvelgiant į ligšiolinę veiklą teritorijoje, geografinę padėtį ir išvystytą infrastruktūrą, tačiau „Autoverslas“ taip pat vertina aktyvią ir bendradarbiaujančią teritorijos verslo bendruomenę bei užsakymus iš šalia veikiančių įmonių.

Eimantas Kiudulas, Klaipėdos LEZ vadovas, sveikina „Autoverslo“ plėtros iniciatyvą neeiliniu laikotarpiu. Pasak jo, bendrovės žingsnis iliustruoja galimybes, kurias pandemija atveria mūsų regiono gamintojams ir logistams.

„Pasaulyje koreguojantis gamybos ir logistikos grandinėms, jau sulaukėme pirmųjų investicijų siekiant gamybą sugrąžinti arčiau Europos, o mūsų logistikos sektorius atranda naujų paslaugų eksporto galimybių. Neabejoju, kad nauji, modernūs, į sausumos, geležinkelio bei jūrų transporto tinklą integruoti „Autoverslo“ sandėliai leis kurti dar daugiau vertės, aktualios mūsų šalies bei viso regiono kompanijoms“, – teigia E. Kiudulas.

„Autoverslo“ grupė buvo įkurta 1995 m. ir veiklą pradėjo nuo lengvųjų automobilių logistikos paslaugų verslo. Šiuo metu grupė vienija 13 įmonių, dirbančių transporto, logistikos, muitinės tarpininkavimo, prekybos bei paslaugų srityse, grupėje dirba daugiau kaip 200 darbuotojų. Trijuose logistikos centruose Vilniuje, Klaipėdoje ir Vievyje „Autoverslas“ valdo 48 tūkst. kv. m modernių sandėlių, moderniausią Baltijos regione automobilių saugojimo ir paruošimo pardavimui infrastruktūrą bei 5 nuosavas geležinkelio atšakas.

Pagrindiniai „Autoverslo“ klientai yra Lietuvos ir užsienio mažmeninės ir didmeninės prekybos bendrovės, gamintojai bei kiti logistikos operatoriai.


2019 m. „Autoverslo“ grupės pajamos sudarė 23,4 mln. EUR ir buvo 2% didesnės nei ankstesniais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis