Britų investuotojas įsigijo Lietuvos sportinės aprangos gamintoją

Jungtinėje Karalystėje (JK) registruota įmonė „Valorus Sportswear“ Ltd įsigijo 80 % lietuviško kapitalo įmonės „Valorus“ akcijų už neskelbiamą sumą. UAB „Valorus“ valdo Kaune įsikūrusį siuvimo verslą ir yra vienas didžiausių sportinės aprangos gamintojų Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai.
Sportinė apranga
Sportinė apranga / Bendrovės nuotr.

Sandoriui tarpininkavo verslo brokerio įmonė „VerslopardavimasCom“ ir tarptautinė verslo brokerio paslaugų kompanija „Dealbridge“, atstovaujama „Dealbridge M&A Advisors“ Lenkijos filialo vyresniojo partnerio Klauso Sonntago.

Pirkėjo įmonės vienintelis savininkas – lenkų kilmės JK investuotojo Mareko Niedzwiedzo valdomas investicinis fondas „aeXea Capital“, investuojantis į verslus įvairiose pramonės šakose, taip pat socialinių paslaugų ir reklamos verslo srityse JK, JAV, kitose šalyse.

M.Niedzwiedzas savo įkurto fondo vardu jau investavo kelis milijonus Didžiosios Britanijos svarų įvairiose pramonės šakose, sėkmingai transformuodamas ar net atgaivindamas daugybę įmonių. Anot investuotojo, šis bendrovės „Valorus“ įsigijimas žymi reikšmingą žingsnį jo investicijų kelyje, siekiant sujungti aistrą sportui su investicijų patirtimi. Mat M.Niedzwiedzas yra buvęs profesionalus futbolininkas, o jo brolis Januszas yra profesionalus futbolo treneris. Beje, J.Niedzwiedzas 2020 metais trumpai treniravo FK „Riteriai“ futbolo klubą ir dirbo Vilniuje.

Kalbėdamas apie tai, kodėl būtent Lietuva ir „Valorus“ įsigijimas buvo pasirinktas investicijoms, p. Niedzviedzas akcentavo, jog, jo žiniomis, Lietuva garsėja kokybiška tekstilės gamyba, panašiai kaip Lenkija ir Portugalija. Anot jo, pastaruoju metu Lenkija sumažino darbo sąnaudų ir kokybės santykio efektyvumą, tad Lietuva tapo pirmaujančia šalimi Europoje pagal sanaudų ir kokybės santykio efektyvumą. Investuotojas įsigijimui ieškojo palyginti nedidelės įmonės, užsiimančios aukštos kokybės gaminių siuvimu, įkurtos mažiausiai prieš 20 metų ir turinčios solidų įdirbį.

Bendrovė „Valorus“ investuotojui pasirodė kaip idealus variantas įsigijimui, kadangi įmonė turi sukaupusi savotišką „meistriškumo reputaciją“ – gamina aukštos kokybės sporto aprangos produkciją daugeliui žinomų sporto klubų ir federacijų. M.Niedzwiedzas atviravo, jog būtent bendrovės įsipareigojimas kokybei ir jos ilgametis įdirbis sportinių drabužių pramonėje padarė ją patrauklia kalbant apie galimą kontrolinio akcijų paketo įsigijimą.

Kalbėdamas apie įsigytos įmonės tikslus, p. Niedzwiedzas atviravo, jog per artimiausius 12 mėnesių didelis dėmesys bus skiriamas pardavimams JK sporto aprangos rinkinių rinkoje atskiroms sporto organizacijoms didinti. Šios rinkos vertė – apie 10 milijardų Didžiosios Britanijos svarų per metus. Vėliau planuojama teikti siuvimo paslaugas ir didžiųjų JK sportinės aprangos prekių ženklų atstovams. Kad sklandžiau būtų įgyvendinti šiuos tikslus, Londone jau artimiausiu metu bus įsteigti įmonės rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo padaliniai.

2025 m. antroje pusėje „Valorus“ planuoja pasiekti ir JAV rinką, kurios vertė – 70 mlrd. JAV dolerių, vien tik kalbant apie futbolo, krepšinio, tinklinio ir regbio sporto šakų aprangos rinką. Planuojama plėtros strategija sukurta taip, kad Europoje pagaminta produkcija galėtų prasiskverbti ir sėkmingai konkuruoti tiek vietinėje, tiek tarptautinėse rinkose, užtikrinant tvarų augimą ir diversifikaciją.

Investuotojas tiki, jog svarbu yra ne tik skverbtis į naujas rinkas, išlaikant aktyvius santykius ir su esamais klientais, bet ir nuolat didinti gamybos efektyvumą, laikantis tvarumo krypties. Investuotojas neslėpė, jog asmeniškai labiau tiki nuolatiniu laipsnišku tobulėjimu, o ne žlugdančiais pokyčiais. Anot jo, artimiausias tikslas įmonės veikloje yra integruoti pažangiausias technologijas, kad būtų supaprastinta veikla, padidintas produktyvumas ir klientų pasitenkinimas. Iki 2025 m. „Valorus“ sieks bent 30 % padidinti veiklos efektyvumą vien tik per technologinius patobulinimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis