Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas per metų ketvirtį, pasibaigusį kovo 19-ąją, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo beveik 2,5 karto iki 4,26 mlrd. JAV dolerių, arba nuo 1,24 iki 3,06 dolerio akcijai. Pelnas akcijai, atmetus vienkartinius veiksnius, siekė 1,29 dolerio ir pranoko analitikų prognozių vidurkį, kuris buvo 1,23 dolerio.
Pardavimų pajamos padidėjo kiek daugiau nei 9 proc. iki 16,2 mlrd. dolerių ir taip pat viršijo prognozes (15,5 mlrd. dolerių).
Gėrimų pardavimų Šiaurės Amerikoje pajamos augo 5,5 proc. iki 5,36 mlrd. dolerių, o lengvų užkandžių – 14 proc. iki 4,84 mlrd. dolerių. Įplaukos Lotynų Amerikoje padidėjo 19 proc. iki 1,48 mlrd. dolerių, Pietų Azijos, Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos rinkoje – 14 proc. iki 1,004 mlrd. dolerių, Kinijoje, Ramiojo vandenyno regione, Australijoje ir Naujoje Zelandijoje – 8 proc. iki 1,02 mlrd. dolerių, tuo tarpu Europoje – beveik nepakito – 1,797 mlrd. dolerių.
„PepsiCo“ padidino įplaukų organinio augimo, kuris pirmąjį finansinių metų ketvirtį siekė 13,7 proc., per visus šiuos metus prognozę nuo 6 proc. iki 8 procentų.