Iškraustyto „7 fridays“ baro patalpose pranciškonai vienuoliai ketina įkurti muziejų

Trečiadienį iš vadinamojo pranciškonų komplekso Vilniuje pradėję iškraustyti nuomininkus jį perėmę lenkų vienuoliai žada, kad kompleksas liks atviras visuomenei.
Vienuoliai uždarė populiarų sostinės barą „7 Fridays“
Vienuoliai uždarė populiarų sostinės barą „7 Fridays“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Vienuolyno dalyje, kurioje buvo įsikūręs baras, planuojama įkurti istorijos muziejų, kartu pagerbiant Joną Basanavičių, kuris gyveno šiame komplekse, taip pat pirmąją lietuvišką mokyklą, veikusią vienuolyno patalpose bei pirmuosius lietuvių kalba rašytus tekstus“, – teigiama vienuolių pareiškime žiniasklaidai. Jis išplatintas po pranešimų apie iškraustomus nuomininkus.

Trečiadienį portalas 15min.lt pranešė, kad perėmę pastatą, pranciškonai uždarė čia veikusį vieną didžiausių sostinės barų „7 fridays“. Pasak portalo, trečiadienio rytą į barą atvykę darbuotojai rado užrakintas duris – čia jau buvo vienuoliai ir apsaugos darbuotojai, kurie privertė palikti patalpas čia dirbusius valytoją ir virtuvės darbuotojus, taip pat buvo pakeistos spynos, įstatytos grotos.

Pranciškonai išplatintame pranešime teigia, kad ši informacija nėra teisinga. Jie tvirtina sudarę baro vadovui ir darbuotojams galimybę pasiimti visus asmeninius daiktus ir bendrovės turtą, tačiau jie šia galimybe nesinaudojo.

Pasak vienuolių, baro „7 Fridays“ nuomos sutartis baigėsi kovo 31 dieną, o pranešimas, kad nuomos sutartis su šia įstaiga nebus sudaryta, barui buvo nusiųsta kovo 27 dieną, bet į jį neatsižvelgta.

Vienuoliai teigia, kad jiems nepriimtina, jog jų patalpose veikia alkoholiniais gėrimais prekiaujantis baras.

Iš viso komplekse glaudžiasi apie 40 nuomininkų.

Mažesniųjų brolių konventualų (pranciškonų) ordinui 5,5 tūkst. kvadratinio metrų ploto kompleksas perduotas dar pavasarį finansų ministro įsakymu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis