Išmanieji telefonai maisto išsinešimui rinką išpūtė iki milijardinių sumų

Šio dešimtmečio pabaigoje Didžiosios Britanijos vartotojai maistui, kuris skirtas išsinešimui, per metus išleis beveik 8 mlrd. svarų sterlingų. Tokią sumą britai išleis kiniškam maistui, picoms ir indiškos virtuvės patiekalams, rašo naujienų svetainė theguardian.com.
„Domino pizza“ pica Berlyne
„Domino pizza“ pica Berlyne / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Štai greitojo maisto tinklas „Domino Pizza“ pranešė apie 21 proc. siekusį pardavimų augimą Didžiojoje Britanijoje šių metų trečiąjį ketvirtį. Bendrovės pardavimų šuolį paskatino didesnis dėmesys verslui internetinėje erdvėje.

Štai greitojo maisto tinklas „Domino Pizza“ pranešė apie 21 proc. siekusį pardavimų augimą šių metų trečiąjį ketvirtį. 

Dauguma pardavimų augimo užfiksuota didėjant vartotojų, užsisakančių produkciją naudojantis bendrovės interneto svetaine arba mobiliąja programėle, skaičiui.

Šiais metais trys ketvirtadaliai „Domino pizza“ užsakymų jau atkeliavo skaitmenine erdve, o iš jų pusė buvo atlikti naudojant programėlę.

„Domino pizza“ savo duomenis paskelbė po to, kai didžiausia Didžiosios Britanijos maisto užsakymų internetu bendrovė „Just Eat“ pranešė apie 54 proc. išaugusį pardavimų augimą pirmojoje šių metų pusėje.

Tačiau greitojo maisto tinklams susilaukiant vis daugiau populiarumo, tai į neviltį varo didžiuosius Britanijos prekybos tinklus – „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“ bei „Morrisons“, kurie skundžiasi mažėjančiais pardavimais.

Britanijos maisto rinką tiriantys ekspertai pabrėžia, kad didžiausią ne namie pagaminto maisto vartotojų dalį sudaro jaunuoliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų