Įtakingiausi versle – R.Dargis, G.Nausėda ir D.Mockus

Įtakingiausiais verslininkų, ekonomistų ir įmonių vadovų atstovais tiek Lietuvos elitas, tiek visuomenė laiko Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidentą Robertą Dargį, SEB banko prezidento patarėją Gitaną Nausėdą ir koncerno „MG Baltic“ savininką ir prezidentą Darių Mockų, pirmadienį skelbia portalas delfi.lt.
Robertas Dargis
Robertas Dargis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Elito vertinimu, ketvirtoje įtakingiausių vietoje yra bendrovės „Hanner“ steigėjas ir vadovas Arvydas Avulis, penktoje – Lietuvos banko valdybos pirmininko pavaduotojas ekonomistas Raimondas Kuodis. Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko pagrindinis „VP grupės“ akcininkas Nerijus Numavičius, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis, bendrovės „Biotechpharma“ valdybos pirmininkas Vladas Algirdas Bumelis, Lietuvos darbdavių konfederacijos vadovas Danas Arlauskas, bendrovės „GetJar“ įkūrėjas Ilja Laursas.

Ketvirtoje vietoje, visuomenės akimis, taip pat yra A.Avulis, penktoje – koncerno „Vikonda“ valdybos pirmininkė Jolanta Blažytė. Pirmajame dešimtuke taip pat yra „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška, „Achemos grupės“ pagrindinė akcininkė Lyda Lubienė, Vakarų Lietuvos pramonės ir finansų korporacijos vadovas Antanas Bosas, N.Mačiulis ir N.Numavičius.

Žurnalas „Reitingai“ naujienų portalo „Delfi“ užsakymu 2017 metų gegužės 11 – birželio 7 d. atliko Lietuvos elito nuomonės tyrimą, kurio metu apklausė 779 asmenis: politikus, verslininkus bei ekonomistus, valstybės tarnautojus, visuomenininkus ir kitus.


Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ naujienų portalo „Delfi“ užsakymu reprezentatyvų Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimą atliko 2017-ųjų liepos 17–23 dienomis. Tyrimo metu buvo apklausti 1 009 respondentai. Tyrime dalyvavo gyventojai nuo 18 iki 75 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis