Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įtakingiausi žiniasklaidos atstovai socialiniuose tinkluose: nuo A.Tapino iki R.Janutienės

Londono Ričmondo universiteto magistranto lietuvio tyrimas parodė, kad įtakingiausias žiniasklaidos atstovas „Facebook“ yra Andrius Tapinas, antroje vietoje – Andrius Užkalnis, trečioje – Rūta Mikelkevičiūtė.
Andriaus Tapino ir Algimanto Čekuolio diskusija apie literatūrą
Andriaus Tapino ir Algimanto Čekuolio diskusija apie literatūrą / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Rokas Tarasovas, Londono Ričmondo universiteto komunikacijų magistro studijų studentas, atliko socialinės žiniasklaidos tyrimą, kuris įvertina žymių Lietuvos asmenų įtaką bei jų populiarumą interneto erdvėje.

Įtakingiausiu žiniasklaidos atstovu Lietuvos socialiniuose tinkluose jis išrinko Andrių Tapiną, kuris savo „Facebook“ paskyroje turi daugiau nei 76 tūkstančius, o „Twitter“ paskyroje – daugiau nei 4 tūkst. sekėjų.

R.Tarasovo inf.
R.Tarasovo inf.

Antroje sąrašo vietoje – Andrius Užkalnis su 53 tūkst. „Facebook“ ir 5 tūkst. „Twitter“ sekėjų. „Twitter“ paskyroje A. Užkalnis parašo vidutiniškai po 14 pranešimų per dieną, o per pastaruosius 3 mėnesius jis parašė net 1321 žinutę.

R.Tarasovo inf.
R.Tarasovo inf.

Trečioje vietoje – Rūta Mikelkevičiūtė su 24 tūkstančiais „Facebook“ sekėjų.

R.Tarasovo inf.
R.Tarasovo inf.

„Tradiciškai siekiant įvertinti asmens visuomeninę įtaką ir populiarumą, būdavo vertinamas jo turtas bei atliekamos žmonių apklausos. Tačiau naujos technologijos ir plačiai paplitęs socialinių tinklalapių naudojimas sukuria galimybę tiksliai įvertinti ir apibrėžti konkretaus asmens populiarumą bei jo įtaka socialinėje erdvėje“, – taip R.Tarasovas aiškina socialinių tinklų svarbą.

Jo teigimu, šiuolaikiniame amžiuje technologijos pakeitė mūsų sąveiką su aplinka ir joje esančiais objektais: didžioji dalis žmonių (ypač jaunesnės kartos) vis daugiau laiko praleidžia internete nei skaitydami laikraščius, žiūrėdami televiziją ar užsiimdami kitokia veikla.

„Socialiniai tinklalapiai leidžia pasiekti tarptautinę auditoriją, akimirksniu pasidalinti informacija bei sulaukti grįžtamojo ryšio. Įprastinės paramos ir gerbėjų grupės dabar buriasi internete ir pasižymi kaip sekėjai, o jų nuomonės išreiškiamos tokiomis sąveikomis kaip „patinka“ bei „mėgstu“, galiausiai, jų pasidalinti pranešimai gali žaibiškai išplisti po pasaulį“, – rašo R.Tarasovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos