Italijos turtuolių Agnelli šeima įsigijo 24 proc. „Christian Louboutin“

Italijos Agnelli šeima, valdanti du Italijos simbolius – prabangiųjų automobilių prekių ženklą „Ferrari“ bei futbolo klubą „Juventus“, – įsigijo 24 proc. Prancūzijos aukštosios mados prekių ženklo „Christian Louboutin“, išgarsėjančio avalyne raudonais padais.
Falsifikuoti „Louboutin“ aukštakulniai
Falsifikuoti „Louboutin“ aukštakulniai / „Scanpix“ nuotr.

Pagal pirmadienį paskelbtą bendrą pareiškimą, 541 mln. eurų investicija bus atlikta per Agnelli šeimos valdančiąją bendrovę „Exor“, suteikiant dvi iš septynių vietas „Christian Louboutin“ valdyboje.

„Exor“ įsipareigojimas kurti puikias bendroves lemia tai, kad ji bus puiki „Christian Louboutin“ partnere tuo metu, kai šis įsitvirtinęs prekės ženklas pasirengęs išnaudoti reikšmingas naujas galimybes“, – sakoma pranešime, kuriame kalbama apie Kinijos rinka.

„Christian Louboutin“ valdo daugiau nei 150 prekybos vietų 30 šalių ir planuoja toliau plėsti savo internetinį verslą.

„Exor“ vadovas Johnas Elkannas savo pareiškime teigė, kad „labai džiaugiasi <...> bendromis pastangomis, skirtomis paspartinti šios ambicingos įmonės plėtrą. Mes pasižymime ta pačia šeimos dvasia, kultūra ir vertybėmis, kurios taps tvirtos partnerystės pagrindas“.

Christianas Louboutinas įkūrė verslą Paryžiuje 1991 metais ir greitai išgarsėjo pasiūlydamas elegantišką avalynę iš pradžių moterims, o vėliau ir vyrams.

2014 metais jis pristatė grožio produktų liniją.

„Exor“ yra viena iš seniausių ir didžiausių patronuojančiųjų bendrovių Europoje, valdanti turtą, kurio vertė siekia 29 mlrd. JAV dolerių, įskaitant tokius prekių ženklus kaip „PartnerRe“, „Ferrari“, „Stellantis“, „CNH Industrial“, „GEDI Gruppo Editoriale“, futbolo klubas „Juventus“, „Shang Xia“ ir „The Economist Group“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai