Itališki gardumynai atkeliauja į „Starbucks“: įmonė bendradarbiaus su kepykla „Princi“

„Starbucks“ pranešė apie partnerystę su Italijos kepykla ir restoranų tinklu „Princi“. Nuo 2017 metų naujose „Starbucks Roastery“ kavinėse bus kepami „Princi“ gardumynai. Be to, „Princi“ bus vienintelis prekės ženklas, kurio prekėmis ketinama prekiauti „Starbucks' Reserve-only“ parduotuvėse – tai yra naujas parduotuvių tipas, kuris bus atidarytas kitąmet, rašo „Business Insider“.
„Starbucks“ gėrimo puodelis
„Starbucks“ gėrimo puodelis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tai bus pirmas kartas per mūsų 45 metų istoriją, kai mes iš tiesų kepsime produkciją savo parduotuvėje. Parduotuvės Niujorke ir Šanchajuje, taip pat tos, apie kurias bus pranešta artimiausiu metu, turės visą reikalingą pilnai integruotą kepimo padalinį“, – sakė „Starbucks“ generalinis direktorius Howardas Schultzas.

Jo teigimu, partnerystę su „Princi“ lėmė kepyklos ir restoranų tinklo „intoksikuojanti, viliojanti aplinka.“

Rocco Princi pirmąją „prašmatnią kepyklą“ atidarė 1986 metais ir tuo tada išsiplėtė – įsikūrė keturiose vietose Milane ir vienoje Londone.

Pastaruoju metu „Starbucks“ vis daugiau dėmesio skiria kokybei ir išrankiam skoniui. 2014 metais įmonė atidarė teatrališką „Reserve Roastery and Tasting Room“. Šiuo metu veikia apie 2 tūkst. „Starbucks Reserve“ kavinių, kurios parduoda įmonės „premium“ kavą, taip pat siūlo ir tradicinį „Starbucks“ meniu.

Naujos „Starbucks Reserve-only“ parduotuvės yra tai, ką H.Schultzas vadina nauju „Starbucks Roastery“ evoliucijos etapu.

„Reserve-only” parduotuvės bus dvigubai didesnės nei įprastiniai „Starbucks“ (300 kvadratinių metrų). „Roastery“ baras bus akivaizdžiai matomas, jame kava bus gaminama penkiais skirtingais būdais.

„Starbucks“ neatskleidė, kiek „Reserve-only“ parduotuvių atidarys. Priešingai nei „Reserve“ parduotuvėse, „ Reserve-only“ bus pardavinėjamas tik „Princi“ maistas.

Didžiojoje dalyje „Starbucks“ parduotuvių bus ir toliau pardavinėjama „La Boulange“ kepyklos produkcija. „La Boulange“ „Starbucks“ nusipirko 2012 metais už 100 mln. dolerių, įmonei kartu atiteko ir visi kepyklos receptai.

Kai tinklas 2015 metais buvo uždarytas, jo receptai pasirodė esantys vertingesni nei 23 „La Boulange“ vietos. Šio tinklo įsigijimas padėjo „Starbucks“ vystyti savo maisto verslą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų