„Tai bus pirmas kartas per mūsų 45 metų istoriją, kai mes iš tiesų kepsime produkciją savo parduotuvėje. Parduotuvės Niujorke ir Šanchajuje, taip pat tos, apie kurias bus pranešta artimiausiu metu, turės visą reikalingą pilnai integruotą kepimo padalinį“, – sakė „Starbucks“ generalinis direktorius Howardas Schultzas.
Jo teigimu, partnerystę su „Princi“ lėmė kepyklos ir restoranų tinklo „intoksikuojanti, viliojanti aplinka.“
Rocco Princi pirmąją „prašmatnią kepyklą“ atidarė 1986 metais ir tuo tada išsiplėtė – įsikūrė keturiose vietose Milane ir vienoje Londone.
Pastaruoju metu „Starbucks“ vis daugiau dėmesio skiria kokybei ir išrankiam skoniui. 2014 metais įmonė atidarė teatrališką „Reserve Roastery and Tasting Room“. Šiuo metu veikia apie 2 tūkst. „Starbucks Reserve“ kavinių, kurios parduoda įmonės „premium“ kavą, taip pat siūlo ir tradicinį „Starbucks“ meniu.
Naujos „Starbucks Reserve-only“ parduotuvės yra tai, ką H.Schultzas vadina nauju „Starbucks Roastery“ evoliucijos etapu.
„Reserve-only” parduotuvės bus dvigubai didesnės nei įprastiniai „Starbucks“ (300 kvadratinių metrų). „Roastery“ baras bus akivaizdžiai matomas, jame kava bus gaminama penkiais skirtingais būdais.
„Starbucks“ neatskleidė, kiek „Reserve-only“ parduotuvių atidarys. Priešingai nei „Reserve“ parduotuvėse, „ Reserve-only“ bus pardavinėjamas tik „Princi“ maistas.
Didžiojoje dalyje „Starbucks“ parduotuvių bus ir toliau pardavinėjama „La Boulange“ kepyklos produkcija. „La Boulange“ „Starbucks“ nusipirko 2012 metais už 100 mln. dolerių, įmonei kartu atiteko ir visi kepyklos receptai.
Kai tinklas 2015 metais buvo uždarytas, jo receptai pasirodė esantys vertingesni nei 23 „La Boulange“ vietos. Šio tinklo įsigijimas padėjo „Starbucks“ vystyti savo maisto verslą.