„Itella“ atveria naujas „Smartpost“ paštomatų galimybes: nuo šiol bus galima ir siųsti

125 „Smartpost“ paštomatus 46-iuose Lietuvos miestų valdanti logistikos bendrovė „Itella Logistics“ žengia į naują plėtros etapą. Nuo šiol „Smartpost“ paštomatai taps ne tik siuntų atsiėmimo, bet ir siuntimo vieta, o jų skaičių iki metų pabaigos planuojama padvigubinti, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Smartpost“ paštomatas
„Smartpost“ paštomatas / „Smartpost“ nuotr.
Temos: 2 Siunta Paštomatas

„Smartpost“ tinklo plėtrai bus skirta beveik 1 mln. eurų investicijų, kurios leis veiklos aprėptį padidinti iki 60 šalies Lietuvos miestų ir daugiau kaip 200 paštomatų. Pernai Suomijos kapitalo bendrovė naujų terminalų įrengimui skyrė 700 tūkst. eurų.

Pasak „Itella Logistics“ vadovės Rasmos Saulės, paštomatų durelių atvėrimas žmonėms, kurie nori išsiųsti siuntinius, yra nuoseklios plėtros Lietuvoje žingsnis.

„Dalį investicijų skirsime ne tik fizinei plėtrai, bet ir kliento aptarnavimo bei visų logistikos grandžių darbo sustygavimui. Akivaizdu, kad karantino metu suklestėjusi prekyba internetu suformavo naujus žmonių įpročius. Išaugusių srautų suvaldymui reikia itin efektyvios siuntų pristatymo paslaugos. Šiame rinkos segmente turime didelių ambicijų, kurias ir stengsimės įgyvendinti“, – sako R.Saulė.

Suomijoje sukurtas paštomatų tvarumo ir saugumo standartas

„Smartpost“ paštomatai yra patalpų viduje bei naudojami be liečiamo ekrano. Kiekvienos durelės turi atskiras spyneles, todėl tiek siunčiant, tiek atsiimant siuntas klientams nereikia laukti eilėje.

Be to, visas siuntos registravimo procesas atliekamas „Smartpost“ savitarnos svetainėje internete, dėl to nėra būtina spausdinti etikečių. Suvedus siuntimo informaciją, klientui rezervuojama konkreti pasirinkto paštomato dėžutė. Tokia „Smartpost“ sistema užtikrina, kad bus išvengiama situacijų, kai klientui atėjus išsiųsti siuntos paaiškėja, kad paštomate nėra tuščių dėžučių.

„Smartpost“ nuotr./„Smartpost“ paštomatas
„Smartpost“ nuotr./„Smartpost“ paštomatas

„Sistema, kuria yra organizuojama „Smartpost“ paštomatų veikla, susilaukė palankių įvertinimų Suomijoje ir Estijoje. Jos pagrindiniai principai yra ne tik maksimalus naudojimosi patogumas, bet ir šiuolaikiniai tvarumo reikalavimai. Be to, „Smartpost“ sistema aktuali ir pandemijos požiūriu – paslauga besinaudojantis klientas liečia mažiau įvairių paviršių bei neturi būriuotis su kitais žmonėmis”, – teigia R.Saulė.

Pasak „Itella Logistics“ vadovės, dar vienas privalumas, kurį galės išnaudoti „Smartpost“ klientai, yra konkurencingos kainos siunčiant adresatams Lietuvoje ir mažiau kaštų pareikalausiantis siuntimas į Latviją, Estiją bei Suomiją. Šiose šalyse „Smartpost“ paštomatų ir kitų pristatymo punktų tinklas gerai išplėtotas, bendrai jį sudaro daugiau nei 2800 pristatymo vietų.

„Itella Logistics“ yra tarptautinė logistikos bendrovė, Suomijos įmonių grupės „Posti“ dalis. Šiuo metu tris ketvirtadalius įmonės pajamų atneša pervežimai kelių transportu, likusias – siuntų pristatymas, kurio apimtis praėjusiais metais augo 53 proc. Dar prieš porą metų iš siuntų pristatymo paslaugos „Itella Logistics“ gavo apie 8 proc. pajamų, praėjusiais metais – apie 27 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis