Lapkritį vykstanti nuolaidų akcija „Jamam“, kai vieną dieną prekės parduodamos su iki 50 proc. nuolaida, tradiciškai žymi Kalėdų sezono didžiausiuose Lietuvos prekybos ir pramogų centruose pradžią.
„Akropoliuose“ per „Jamam“ šiemet apsilankė kas trečias šiaulietis ir klaipėdietis, kas ketvirtas – Kauno ir kas septintas Vilniaus gyventojas. Daugumos parduotuvių apyvartos, lyginant su praėjusių metų „Jamam“, paaugo apie 10 proc., o lyginant su įprastu šeštadieniu – 6-8 kartus. Tai rodo, kad žmonės „Jamam“ nuolaidų dieną mato kaip gerą galimybę sutaupyti ir įsigyjant brangesnes rudens-žiemos sezono prekes, ir perkant kasdienius buičiai reikalingus daiktus, ir ieškant pirmųjų Kalėdinių dovanų“, – sako Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
Populiariausia Lietuvoje nuolaidų diena „Jamam“ tradiciškai vyksta du kartus per metus – gegužės ir lapkričio mėnesiais – ir pritraukia daugiau nei 200 tūkstančių pirkėjų.
Pirmoji „Jamam“ įvyko 2009 m. gegužę.