Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Jamam“ šiemet apsilankė 261 tūkstantis pirkėjų

Šeštadienį vykusios didžiųjų nuolaidų dienos „Jamam“ metu prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ apsilankė 261 000 pirkėjų – 9 proc. visų Lietuvos gyventojų.
Išpardavimas prekybos centre sulaukė žmonių antplūdžio
Išpardavimas prekybos centre sulaukė žmonių antplūdžio / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Lapkritį vykstanti nuolaidų akcija „Jamam“, kai vieną dieną prekės parduodamos su iki  50 proc. nuolaida, tradiciškai žymi Kalėdų sezono didžiausiuose Lietuvos prekybos ir pramogų centruose pradžią.

„Akropoliuose“ per „Jamam“ šiemet apsilankė kas trečias šiaulietis ir klaipėdietis, kas ketvirtas – Kauno ir kas septintas Vilniaus gyventojas. Daugumos parduotuvių apyvartos, lyginant su praėjusių metų „Jamam“, paaugo apie 10 proc., o lyginant su įprastu šeštadieniu – 6-8 kartus. Tai rodo, kad žmonės „Jamam“ nuolaidų dieną mato kaip gerą galimybę sutaupyti ir įsigyjant brangesnes rudens-žiemos sezono prekes, ir perkant kasdienius buičiai reikalingus daiktus, ir ieškant pirmųjų Kalėdinių dovanų“, – sako Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Populiariausia Lietuvoje nuolaidų diena „Jamam“ tradiciškai vyksta du kartus per metus – gegužės ir lapkričio mėnesiais – ir pritraukia daugiau nei 200 tūkstančių pirkėjų.

Pirmoji „Jamam“ įvyko 2009 m. gegužę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?