Jamesas Murdochas pasitraukė iš „News Corp“ valdybos

Buvęs žiniasklaidos ir kino pramonės milžinės „21st Century Fox“ vadovas Jamesas Murdochas, šio sektoriaus magnato Ruperto Murdocho sūnus, atsistatydino iš žiniasklaidos grupės „News Corp“ valdybos, rodo dokumentas, penktadienį paskelbtas JAV Vertybinių popierių ir biržos komisijos (SEC).
Jamesas Murdochas
Jamesas Murdochas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Jameso Murdocho laiške grupės valdybai sakoma, kad šį sprendimą nulėmė „nesutarimai dėl tam tiko redakcijos turinio, leidžiamo bendrovės naujienų leidinių, taip pat dėl tam tikrų kitų strateginių sprendimų“.

„News Corp“, be kita ko, valdo dienraščius „Wall Street Journal“, „The New York Post“, „The Times“ ir „The Sun“, bet Ruperto Murdocho įkurta televizija „Fox News“ yra valdoma atskirai.

Jamesas Murdochas anksčiau laikytas savo tėvo įpėdiniu, bet penktadienį paskelbtas sprendimas didina jo atotrūkį nuo šios šeimos žiniasklaidos imperijos, išaugusios iš vienos laikraščių verslo grupės Australijoje.

J.Murdochas vadovavo „21st Century Fox“ iki praeitų metų, bet pasitraukė iš jos, kai „Disney“ įsigijo didžiąją dalį šios grupės aktyvų.

47 metų verslininkas pastaruoju metu ne kartą kritikavo savo tėvo verslą ir jo valdomų žiniasklaidos priemonių turinį.

Sausį jis atmetė kai kurių R.Murdocho valdomų kanalų reiškiamą skeptišką požiūrį klimato kaitos atžvilgiu, atkreipdamas dėmesį, kaip buvo nušviečiami didelę dalį Australijos nuniokoję gaisrai.

Jis taip pat įkūrė privačią holdingo bendrovę „Lupa Systems“, be kita ko, įsigijusią Kanados skaitmeninės žiniasklaidos ir transliavimo grupės „Vice Media“ akcijų.

„Esame dėkingi Jamesui už jo daugelio metų tarnybą bendrovei. Linkime jam visokeriopos sėkmės ateities sumanymuose“, – sakoma „News Corp“ vykdomojo valdybos pirmininko Ruperto Murdocho ir Jameso brolio Lachlano Murdocho pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis