Antra pagal dydį Japonijos oro linijų bendrovė patyrė 286,7 mlrd. jenų grynuosius nuostolius kovą pasibaigusiais finansiniais metais.
Tai buvo pirmasis visų metų nuostolis, užfiksuotas nuo tada, kai bendrovė ėmė pakartotinai prekiauti savo akcijomis Tokijo vertybinių popierių biržoje 2012 metais.
„Kol kas nėra jokių ženklų, rodančių keleivių paklausos atsigavimą“ dėl tarptautinių kelionių apribojimų ir griežtesnių imigracijos priemonių, teigė bendrovė.
„Visais šiais finansiniais metais mūsų padėtis buvo sunki“, – pridūrė ji.
Praėjusią savaitę „Japan Airlines“ patikslino savo prognozę, kad grynasis nuostolis 2020–2021 metais bus 287 mlrd. jenų, palyginti su vasario mėnesį prognozuotais 300 mlrd. eurų nuostoliais.
Bendrovė teigė nusprendusi nepaskelbti visų metų, pasibaigsiančių 2022 metų kovo mėnesį, prognozės, perspėdama, kad „sunku numatyti paklausos atsigavimą, o pasaulinis COVID-19 paplitimas nerodo jokių lėtėjimo ženklų“.
Pardavimai smuko 65,3 proc., palyginti su praėjusiais metais, iki 481,2 mlrd. jenų.
Praėjusį mėnesį didžiausia Japonijos oro linijų bendrovė „ANA Holdings“ pranešė rekordinius 404,6 mlrd. jenų metinius nuostolius, kurie visgi buvo mažesni nei skelbė ankstesnė vežėjos prognozė.
Visgi „ANA Holdings“ teigė besitikinti, jog 2021–2022 metais ji pasieks 3,5 mlrd. jenų grynąjį pelną, nes visame pasaulyje aviacijos pramonę sužlugdę dėl koronaviruso įvesti apribojimai pamažu švelninami.