Japonų konglomeratas „Toshiba“ planuoja verslo padalijimą

Japonų konglomeratas „Toshiba“ planuoja pasidalyti į tris bendroves jau 2023 metais, siekdama aiškesnės kiekvieno sektoriaus veiklos ir augimo strategijos, antradienį pranešė šalies verslo dienraštis „Nikkei“.
„Toshiba“
„Toshiba“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Japonijos įmonė naujienų agentūrai AFP patvirtino, kad svarsto galimybė išskaidyti verslą, tačiau teigė, kad dar nieko nenuspręsta.

Leidinys „Nikkei“, nenurodydamas savo šaltinių, pranešė, jog „Toshiba“ planuoja pasidalijimą į tris įmones, orientuotas į infrastruktūrą, įrenginius ir puslaidininkius.

Manoma, kad visos trys bendrovės galiausiai bus įtrauktos į biržų sąrašus, o apie šį žingsnį greičiausiai bus paskelbta „Toshiba“ vidutinės trukmės verslo plane, kurį planuojama pristatyti penktadienį, nurodė „Nikkei“.

„Ruošiame vidutinės trukmės verslo planą, kad padidintume įmonės vertę, o verslo padalijimas yra viena iš galimybių, tačiau šiuo metu nieko nėra oficialiai nuspręsta“, – naujienų agentūrai AFP teigė „Toshiba“ atstovas Tatsuro Oishi.

„Jei nuspręsime ką nors atskleisti, nedelsime“, – pridūrė jis.

Balandį „Toshiba“ pranešė svarstanti galimybę išpirkti Didžiosios Britanijos privataus kapitalo fondą „CVC Capital Partners“, o pranešimai rodo, kad sandorio vertė gali siekti apie 20 mlrd. JAV dolerių

Tam, kad sandoris įvyktų, „Toshiba“ reikėtų pasitraukti iš biržos, kad bendrovė galėtų pagreitinti vadovybės, kuri pastaruoju metu daug konfliktavo su akcininkais, sprendimų priėmimo procesą.

„Nikkei“ teigimu, sprendimas padalinti įmonę reikštų Japonijos elektronikos konglomeratų – kuriuose viena įmonė papildo kitą – eros pabaigą.

Dienraštis pažymėjo, kad šis verslo modelis vertinamas kaip nebeefektyvus.

Prekybos sesijos Tokijuje pradžioje „Toshiba“ akcijos pabrango 2,27 proc. iki 5 088 jenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis