JAV darbo vietų skaičius privačiame sektoriuje sausį padidėjo 174 000

Jungtinėse Valstijose darbų vietų skaičius privačiame sektoriuje sausį padidėjo 174 tūkst., rodo trečiadienį paskelbti tyrimų instituto ADP duomenys.
JAV jau pastebima, kad vis daugiau žmonių vengia tikrintis dėl koronaviruso
Amerika / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šis skaičius daugiau nei trigubai viršijo analitikų lūkesčius.

Ataskaitoje taip pat nurodyta, kad gruodį fiksuotas susitraukimas buvo ne toks didelis, kaip pranešta iš pradžių.

Duomenys įkvepia optimizmo artėjant penktadieniui, kai vyriausybė paskelbs užimtumo ataskaitos apžvalgą, kuri, pasak ekonomistų, rodys kuklesnį darbo vietų atsigavimą privačiame sektoriuje, nes nedarbo lygis Jungtinėse Valstijose išlieka stabilus - 6,7 procento. Visgi ADP duomenys dažnai skiriasi nuo oficialių duomenų.

Paslaugų sektorius, kurį stipriai paveikė ribojamosios priemonės, skirtos sustabdyti COVID-19 plitimą, sudarė didžiąją dalį ADP duomenų prieaugio, o darbo vietų kūrimas fiksuotas visų dydžių bendrovėse.

„Darbo rinka atsigauna, nors ir lėtai. Visgi įmonės, kurių veiklos pobūdis numato kontaktinį bendravimą, ir toliau susiduria su neigiama rizika, susijusia su ribojančiomis priemonėmis, skirtomis sustabdyti viruso plitimą“ – teigė „High Frequency Economics“ vyriausioji JAV ekonomistė Rubeela Farooqi.

Tarp 156 tūkst. paslaugų sektoriuje sukurtų darbo vietų, 54 tūkst. buvo švietimo ir sveikatos priežiūros įstaigose, tuo tarpu laisvalaikio ir svetingumo sektorius sukūrė 35 tūkst. darbo vietų.

Vidutinio dydžio įmonės pasiūlė 84 tūkst. darbo vietų, mažos įmonės – 51 tūkst., didieji darbdaviai – 39 tūkst. darbo vietų.

Visgi ekonomistai įspėja, kad iki realaus darbo rinkos atsigavimo dar gali praeiti pora mėnesių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis