JAV drabužių tinklas „Gap“ planuoja uždaryti savo fizines parduotuves JK ir Airijoje

JAV drabužių bendrovė „Gap“ planuoja iki rugsėjo uždaryti 81 parduotuvę Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje, tačiau toliau prekiaus internete, pereidama prie skaitmeninio verslo modelio, ketvirtadienį pranešė mažmenininkė.
„Gap“ parduotuvė
„Gap“ parduotuvė / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

„Gap“ taip pat teigė turinti potencialių jos prekybos vietų Prancūzijoje ir Italijoje pirkėjų.

Bendrovė šį žingsnį žengia atsižvelgdama į tai, kad koronaviruso pandemija ir karantinai lėmė fizinių parduotuvių populiarumo mažėjimą, tuo pačiu paskatindami pirkimų internetu apimtis.

„Jungtinėje Karalystėje ir Europoje ketiname išlaikyti „Gap“ internetinį verslą“, – sakoma „Gap“ pranešime.

„Elektroninės prekybos verslas toliau auga ir mes trokštame pasiūlyti savo paslaugas klientams ten, kur jiems patogu, – pareiškė bendrovė ir pridūrė: „Tampame skaitmeniniu verslu.“

Bendrovė teigė planuojanti laipsniškai uždaryti visas bendrovės valdomas „Gap Specialty“ ir „Gap Outlet“ parduotuves JK ir Airijoje laikotarpiu nuo rugpjūčio pabaigos iki rugsėjo pabaigos.

Jungtinėje Karalystėje „Gap“ pradėjo veiklą vykdyti 1987 metais, o Airijoje – 2006-aisiais.

Pernai bendrovė atliko „strateginę verslo apžvalgą“ Europoje, kurios tikslas buvo rasti naujų, ekonomiškai efektyvesnių būdų, kaip išlikti regione ir aptarnauti klientus“, pažymėjo mažmenininkė.

„Gap“ teigė vedanti derybas su „FIB Group“ padaliniu „Hermione People and Brands“ dėl parduotuvių Prancūzijoje perdavimo.

Prancūzijos konkurencijos prievaizdė praėjusią savaitę uždegė FIB žalią šviesą perimti 21 „Gap“ parduotuvę Prancūzijoje.

„Gap“ teigė, jog vyksta derybos dėl parduotuvių Italijoje perdavimo, nors nenurodė, su kuo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis