Tuo tarpu jau šį penktadienį „Uber“ planuoja atlikti viešąjį akcijų platinimą (IPO) ir pritraukti 9 mlrd. JAV dolerių bei būti įvertinta daugiau nei 91 mlrd. JAV dolerių.
Tai ne pirmas kartas, kai vairuotojai, naudojantys pavėžėjimo programėles, organizuoja protestus. Protestai buvo planuojami keliuose miestuose prieš „Lyft“ IPO praėjusį mėnesį, nors tuo metu keleiviai patyrė tik minimalių nepatogumų. Šio trečiadienio protestuose dalyvauja daugiau miestų.
„Vairuotojai sukūrė šias milijardines bendroves ir tiesiog yra neteisinga, kad tiek daug jų ir toliau gauna menką darbo užmokestį, tuo metu kai Silicio slėnio investuotojos turtėja iš vairuotojų darbo, – pareiškė Nepriklausomos vairuotojų gildijos vykdomasis direktorius Brendanas Sextonas. – Visi vairuotojai nusipelno teisingo atlygio.“
Trečiadienį gildija organizavo „Uber“ vairuotojų karavaną ant Bruklino tilto.
Kai kurie Niujorko vairuotojai atsijungė nuo programėlės nuo 7 iki 9 val. vietos laiku, nors žemutiniame Manhatene, netoli Volstryto, visa dar buvo galima nesunkiai rasti laisvą vairuotoją piko metu.
Los Andželo vairuotojai, suformavę eilę prie tarptautinio oro uosto, dalyvauja 24 valandų streike.
Tuo tarpu Jungtinėje Karalystėje Nepriklausoma darbuotojų profsąjunga pranešė, kad kai kurie „Uber“ vairuotojai dalyvauja devynių valandų boikote. Profsąjunga, be kitų dalykų, reikalauja padidinti mylios kainą ir sumažinti bendrovei „Uber“ mokamus komisinius.
Savo pranešime „Uber“ pareiškė, kad nuolat stengiasi gerinti vairuotojų darbo aplinką.
„Vairuotojai yra mūsų paslaugų šerdis – be jų negalėtume sėkmingai vykdyti veiklos, todėl tūkstančiai žmonių kiekvieną dieną vyksta į darbus bendrovėje „Uber“, kad užtikrintų geresnes sąlygas kelyje ir ne tik.“
„Uber“ varžovė „Lyft“ pažymėjo, kad vairuotojų valandinis darbo užmokestis per pastaruosius dvejus metus išaugo ir kad 75 proc. jos vairuotojų dirba mažiau nei 10 valandų per savaitę prisidurdami prie pagrindinių pajamų. „Lyft“ žodžiais, jos vairuotojai vidutiniškai uždirba daugiau nei 20 JAV dolerių per valandą prieš atskaičiuojant tokias išlaidas kaip degalai ir transporto priemonių priežiūra.
„Žinome, kad galimybė gauti lanksčių, papildomų pajamų milijonams žmonių yra labai svarbi, todėl nuolat stengiamės gerinti tai, kaip galėtume geriausiai bendradarbiauti su mūsų vairuotojų bendruomene“, – teigiama „Lyft“ pareiškime.
Protesto veiksmų ėmėsi ir Atlantos, Bostono, Filadelfijos, San Diego ir Stamfordo Konektikuto valstijoje vairuotojai.