Pasak įmonės vadovo Tado Vizgirdos, iki rudens vidurio norima dar beveik 30 proc. padidinti turimą komandą, nuo 150 žmonių iki 200 žmonių.
Daugiau nei 250 milijardų dolerių transakcijų kasmet generuojanti saugių mokėjimo apdorojimo sprendimų kompanija pagrindinį savo intelektinį IT talentų arsenalą laiko Lietuvoje. Vilniuje kuriami produktai bei klientų aptarnavimo centras aptarnauja didžiąją dalį JAV rinkos. Tarp daugiau nei 250 tūkst. Įmonės klientų, tokie vardai kaip „Hilton“, „Four Seasons“, „Marriott“, „Caesars“, „Cheesecake Factory“, „Denny's“, bei dauguma Las Vegaso viešbučių ir kazino.
Pasak T.Vizgirdos, Lietuvoje šiuo metu dirba geriausi IT talentai Europoje, tačiau dinamiškas ir nuolat tobulėjantis verslo pasaulis beveik kasdien reikalauja naujesnių, vizionieriškų sprendimų, todėl augimas – privalomas.
„Pagrindinis mūsų klientų ratas – viešbučių, restoranų bei kazino sektorius – dėl kilusios pandemijos buvo paveiktas bene labiausiai. Tačiau šiandien rinkos aktyvumas yra toks didelis, kokio mūsų sistemos dar niekada nebuvo matę. Norime ne tik išlaikyti aukščiausią kokybės kartelę jau sukurtų produktų palaikymui, bet ir kurti naujus, besikeičiančiam pasauliui pritaikytus sprendimus“, – teigia T.Vizgirda.
Šiame įmonės augimo etape naujais talentais norima papildyti visas šiuo metu Lietuvoje dirbančias komandas. Ieškomi motyvuoti ir žingeidūs klientų aptarnavimo specialistai, programinės įrangos „JavaScript“, „Android“ inžinieriai, verslo analitikai bei produktų testuotojai.
Pasak, įmonės personalo vadovės Dalios Augienės, šiuo metu Lietuvoje turimos kompetencijos užtikrina pilnai veikiančią „Shift4 Payments“ ekosistemą: nuo verslo analitikos – iki programavimo, kokybės užtikrinimo ir klientų aptarnavimo.
„Sklandžiam darbui mūsų komandai yra būtina pažinti ir suprasti JAV rinką, didžiausius prekinius ženklus, kurie naudoja mūsų produktus bei jų verslo subtilybes. Todėl daug dėmesio skiriame kiekvieno naujo darbuotojo integracijai į šią kultūrą. Daugelis turi galimybę reguliariai stažuotis, jei nori – ir ilgiau padirbėti JAV“, – sako specialistė.
Pasaulinės pandemijos ir karantino metu didžiausias pajėgas įmonė dėjo į populiariausių savo produktų – išmaniųjų kasos aparatų bei verslo valdymo sistemų – pritaikymą prie besikeičiančių pasaulio poreikių.
„Dėka šių produktų, vienas žmogus keliais paspaudimais šiandien gali valdyti po visa JAV išsibarsčiusių restoranų tinklo, viešbučių, spa ar kitų šio sektoriaus įstaigų duomenis: keisti klientams skirtus pasiūlymus, meniu pasirinkimus, maisto sudėtis, kainas, akcijas, ar bet ką. Gali sekti visą analitiką, matyti klientų įpročius, pardavimų skaičius bei kitą aktualią statistiką – taip sekti ir efektyviai valdyti visą savo verslo ekosistemą“, – pastebi D.Augienė.