Bendrovės „Afterpay Limited“ specializacija – modelis „pirk dabar, mokėk vėliau“, kuris siūlo vartotojams galimybę atsiskaityti dalimis, dažnai netaikant papildomų mokesčių.
Platforma yra prieinama Australijoje, JAV ir Kanadoje, taip pat Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje bei Italijoje ir jungia 100 tūkst. tiekėjų visame pasaulyje. Jos klientų skaičius siekia 16,2 milijono.
Sujungimas ir įsigijimas, kuris turėtų būti baigtas pirmąjį 2022 metų ketvirtį, bus atliktas apsikeičiant akcijomis, o „Afterpay“ įvertinimas sieks maždaug 29 mlrd. JAV dolerių.
„Įsigijimu siekiama suteikti bendrovėms galimybę pasiūlyti patogių finansinių produktų ir paslaugų, kurios leistų pasiekti daugiau vartotojų ir padidintų įvairaus dydžio prekybininkų pajamas“, – sakoma abiejų grupių pranešime.
„Square“ ir „ Afterpay“ turi bendrą tikslą. Mes sukūrėme savo verslą, kad finansų sistema būtų teisingesnė, prieinamesnė ir įtraukesnė“, – sakoma J. Dorsey pareiškime, kuris taip pat eina „Square“, valdančios mobiliųjų mokėjimų platformą „Cash App“, generalinio direktoriaus pareigas.
„Cash App“ vartotojų bazė siekia 70 mln. per metus.