„Disney+“ prenumeratorių skaičius daugiau nei padvigubėjo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, o „Hulu“ ir ESPN platformos taip pat pritraukė daugiau narių, pranešė bendrovė.
Liepos 3 dieną pasibaigusį ketvirtį „Disney“ pranešė gavusi 923 mln. JAV dolerių grynąsias pajamas, palyginti su maždaug 5 mln. JAV dolerių nuostoliais per tą patį praėjusių metų laikotarpį, kai pandemija privertė užsidaryti pramogų parkus ir kitas įmones.
„Trečiąjį ketvirtį baigėme užimdami tvirtas pozicijas ir esame patenkinti bendrovės judėjimo trajektorija, nes mes plečiame savo verslą, nepaisydami dabartinių pandemijos keliamų iššūkių“, – pranešime apie bendrovės veiklos rezultatus pažymėjo generalinis direktorius Bobas Chapekas.
Pasak jo, „Disney“ ketvirtį užbaigė srautinės televizijos portfelyje iš viso turėdama 174 mln. abonentų.
„Disney“ teigė, kad ir toliau priversta spręsti COVID-19 pandemijos padarinius, ypač susijusius su pramogų parkų, kurortų ir kruizų veiklą.
Teminiai parkai ir kurortai vėl galėjo atsidaryti įvairiuose vietose, tačiau jų pajėgumai sumažėjo.
„Disney“ atidėjo arba atšaukė filmų ir spektaklių premjeras, o kai teatrai vėl galėjo atsidaryti, bendrovei teko susidurti pajėgumų apribojimais ir taisyklių pakeitimais.
„Patiriame ir toliau patirsime papildomų išlaidų, susijusių su vyriausybės taisyklių įgyvendinimu ir saugos priemonių įgyvendinimu mūsų darbuotojams, aktoriams ir svečiams“, – pažymėjo bendrovė.
„Disney“ skaičiuoja, kad su pandemija susijusios išlaidos šiais finansiniais metais iš viso sudarys apie 1 mlrd. JAV dolerių.
Paskelbus uždarbio duomenis, „Disney“ akcijų kaina po prekybos valandų padidėjo daugiau nei 5 procentais.