JAV restoranų tinklus „Pizza Hut“ ir „Wendy's“ valdanti NPC gali paskelbti bankrotą

Vienas didžiausių pagal franšizę veikiančių restoranų tinklų „NPC International“ ruošiasi paskelbti bankrotą, nepaisant to, kad nuo koronaviruso pandemijos pradžios tinklo prekių ženklų pardavimai augo, rašo „The Wall Street Journal“ (WSJ), cituodamas informuotus šaltinius.
„Pizza Hut“
„Pizza Hut“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Remiantis šaltiniais, susipažinusiais su įmonės finansine būkle, „NPC International“, valdanti daugiau nei 1 200 restoranų „Pizza Hut“ ir 385 restoranus „Wendy's“, antradienį gali kreiptis į teismą, norėdama apsisaugoti nuo kreditorių, pagal JAV Bankroto kodekso 11 skyrių.

Sausio 31 dieną tinklas nesumokėjo maždaug 800 mln. JAV dolerių paskolų palūkanų. Pasak WSJ šaltinių, „NPC International“ jau buvo pradėjęs derybas su kreditoriais dėl galimo bankroto.

Bendrovės atstovas nepateikė komentarų leidiniui.

Nuo to laiko, kai pasaulyje prasidėjo COVID-19 pandemija, nemažai virtinė pagal franšizę veikiančių restoranų operatorių, įskaitant patronuojančią amerikiečių šeimos restoranų ir pramogų centrų tinklo įmonę „Chuck E.Cheese“ bei amerikiečių kepyklų ir restoranų tinklą „Le Pain Quotidien“, paskelbė bankrutuojančios.

„Pizza Hut“ tinklas turėjo sunkumų JAV dar prieš pandemiją, tačiau vartotojų elgsenos pokyčiai infekcijos plitimo atveju turėjo teigiamos įtakos jos veikimui, pažymima WSJ straipsnyje.

Gegužės pradžioje „Pizza Hut“ užfiksavo maksimalią vidutinį pardavimų apimtį per pastaruosius aštuonerius metus, pranešė patronuojančioji įmonė „Yum Brands“. Lyginamieji pardavimai restoranų tinkluose nuo balandžio pabaigos iki gegužės pabaigos išaugo daugiau nei 10 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis