Optimizuodama logistiką įmonė atsisakė tarpininkų ir pradėjo tiesioginį produkcijos tiekimą į prekybos tinklų centrinius sandėlius, tokiu būdu labai sumažindama išlaidas. Pardavimus didinti padėjo ir ilgalaikė orientacija į sveikus produktus.
Įmonės ekologiškų produktų pardavimai Lietuvoje per metus augo 6,6 proc. „Sveikų produktų vartojimas nuolat didėja. Todėl 2013 metais „Javinė“ krypties nekeis – rinkai siūlys naujus sveikus produktus“, – prognozuoja „Javinės“ vadovė Vitalija Freitakaitė.
Daugiausiai iš „Javinės“ produkcijos 2012-aisiais Lietuvoje augo penkių rūšių avižinių sausainių pardavimai. Taip pat populiarėjo „javinukai“, riestainiai, vartotojai iš naujo atrado kiek primirštus dietinius „traškučius“.
„Javinė“ eksportuoja daugiau nei pusę produkcijos. Pagrindinės eksporto kryptys 2012 metais – Vokietija, Anglija, Airija, Italija, Graikija, JAV.
Pernai „Javinės“ pardavimai Lietuvos ir užsienio rinkose augo 4,5 proc. 2012-aisiais įmonė trečiąjį kartą pateko į „Verslo žinių“ sudaromą smulkiųjų ir vidutinių įmonių, verslo „gazelių“, sąrašą.