Prasidėjusi koronaviruso pandemija lėmė didžiulę apkrovą šalies sveikatos priežiūros sistemai, tuo tarpu skaitmeninių sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų, tokių kaip „JD Health“, paslaugų paklausa smarkiai išaugo.
Bendrovės vadovas Xinas Lijunas teigė, kad virusas „pakeitė visą [sveikatos] pramonę“ ir paskatino bendrovę paspartinti debiutą Honkongo vertybinių popierių biržoje, surengiant didžiausią pradinį viešą akcijų platinimą (IPO) šiame finansiniame centre šiais metais.
Didžiausia Kinijos internetinė sveikatos priežiūros platforma, valdanti mažmeninių vaistinių tinklą, surinko 26,5 mlrd. Honkongo dolerių (3,41 mlrd. JAV dolerių), o paklausai viršijant akcijų pasiūlą, vienu metu akcijų kaina buvo pakilusi iki 123,90 Honkongo dolerio, palyginti su siūlyta 70,58 Honkongo dolerio kaina, taigi bendrovės įvertinimas kurį laiką siekė 50 mlrd. JAV dolerių.
Vėliau kaina šiek tiek sumažėjo ir prekybos sesiją baigė 56 proc. didesne nei pradine kaina – po 110 Honkongo dolerių.
Xinas Lijunas pavadino telemedicinos bendrovės debiutą „nauju atskaitos tašku“ sveikatos priežiūros srityje ir pridūrė, kad įmonė sieks suteikti „patogias ir prieinamas“ medicinos paslaugas po sudėtingų sveikatos sektoriui metų.
Kai Kinijoje koronaviruso protrūkis pasiekė aukščiausią piką 2020 metų pradžioje, „JD.com“ padalinys pasiūlė nemokamas internetines konsultacijas, kuriomis kasdien naudojosi keliasdešimt tūkstančių pacientų, padėdama sumažinti žmonių rautus, kurie kitu atveju galėjo užplūsti ligonines.