„Je suis kalafioras“: internete užvirė patyčios iš kainomis besiskundžiančių žmonių

Internete visuomenė suskilo į dvi dalis – vieni uoliai fiksuoja dideles daržovių kainas, kiti ne mažiau entuziastingai kuria anekdotus apie daržoves ar tiesiog tyčiojasi iš kainomis besiskundžiančių žmonių.
Kalafiorai
Kalafiorai / Jurgitos Lapienytės nuotr.

Suprasti akimirksniu

  • Parduotuvėse atsirado brangių pirmojo derliaus daržovių
  • M.Mikutavičius viešai pasipiktino didelėmis kainomis ir diskusijų, kodėl taip yra, trūkumu
  • Prievaizdai tik po dainininko skundo puolė teisintis dėl kainų
  • Žmonės pradėjo burtis į grupę prieš prekybos tinklus
  • Į ginčą įsitraukė premjeras – pirmadienį rengia pasitarimą

Šiomis dienomis patyčių internete – kaip reta daug. Socialiniuose tinkluose yra pašiepiami žmonės, kurie, pasipiktinę didelėmis daržovių kainomis, ragina tris dienas gegužės viduryje boikotuoti prekybos centrus.

Pavyzdžiui, „Facebook“ sukurtas renginys „Neikim į tualetą 3 dienas“ kaip atsakas renginiui „Neikim į parduotuves tris dienas“.

Pokšto autoriai rašo: „Ar matėt tualetinio popieriaus kainas? AR MATĖT? Šikpopierio oligarchai mums mauna paskutines kelnes!

Neikim į tualetą 3 dienas, parodykim jiems tautos vienybę. Ir tegul jie apsiš..., nors apsiš... mes.“

Neikime į tualetą
Neikime į tualetą


Negailestingas žmonėms ir kandaus liežuvio Andrius Užkalnis: „Lietuvos žmonės, nusivyliau šiandien dauguma jūsų. Inkščiate, verkiate, skundžiatės kainomis ir gyvenimu, kaip elgetos prie Aušros Vartų. Klipatų kumetynas. Daugiau kad to negirdėčiau. Ačiū.“

Ne visi interneto aštrialiežuviai pašiepia kainomis besiskundžiančius žmones. Kai kurie juokauja tiesiog siekdami pabrėžti situacijos absurdiškumą. Štai „Valstybinio Tautos Fronto“ paskyroje rašoma: „Kas bendro tarp kalafioro ir sekso? Ant tiek brangu nusipirkti, kad geriau namie užsiauginti.“

Į tokį pokštą komentatorius atsako taip: Kuo skiriasi kalafioras nuo sekso? Kaina. Seksas pigiau. Kaip dėjau bajerį, kaip kalafiorą atgal į lentyną“.

Komikas Paulius Ambrazevičius tikina įžvelgiantis sąmokslą: „Kol niekas neįrodė priešingai, aš tikėsiu, kad kalafiorų šmeižto kampaniją vykdo brokolių augintojai. Man jie visad atrodė sukti ir įtartini.“

Tuo metu „Dviračio šou“ kūrėjas Haroldas Mackevičius siūlo kalafiorus auginti patiems. Jo nuotrauką lydi toks užrašas: „Dar nevėlu. ‪#‎jesuiskalafijor‬“

Je suis kalafijor
Je suis kalafijor


Dėmesio „kalafioro problemai“ skiria ir žurnalistas Virginijus Savukynas: „Ir dar svarstau: dabar kalafioras – tai piktžolė kaip Sosnovskio barštis ar nauja nacionalinė Lietuvos daržovė? Kokia jūsų nuomonė?“

O rašytojas Aidas Puklevičius jau visai rimtai kritikuoja pilietinę visuomenę, kurios ženklus stebėjome, internete kilus sumaiščiai dėl daržovių kainų.

„Marijus (Mikutavičius) parašo apie dialogo tarp valdžios ir žmonių trūkumą, kainas paminėdamas tik kaip konkretų pavyzdį, 99 procentai komentatorių, etatinių ir iš pašaukimo, tris dienas mojuoja čekiais iš visos planetos, o apie patį dialogą užmiršta. Išvada – 99 procentams giliai px, kalbasi su jais valdžia, ar reprodukciniais organais šeria, svarbiausia, kad kalafioras atpigtų. Pilietinė visuomenė, my ass (liet. – mano užpakalis)“, – „Facebook“ paskyroje rašo jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis