„Boohoo“ jau yra įdarbinusi apie 3,5 tūkst. naujų darbuotojų, o dar 5 tūkst. darbo vietų bus reikalingos plečiant sandėliavimo pajėgumus bei vystant IT sistemas.
Grupė pridūrė, kad per artimiausius penkerius metus planuoja investuoti 500 mln. svarų (587 mln. eurų) į savo veiklą Jungtinėje Karalystėje.
„Investicijos padės bendrovei tęsti neįtikėtiną augimą, kurį patyrė nuo veiklos pradžios prieš 15 metų – pradėjusi nuo vieno prekių ženklo 2006 metais, išsiplėsdama iki 13 pasaulinio lygio prekių ženklų grupės šiuo metu“, – priduriama pareiškime.
Sausio mėnesį „Boohoo“ perėmė bankrutavusio JK universalinių parduotuvių tinklo „Debenhams“ intelektinį turtą ir teises.
Nuo metų pradžios ji taip pat perėmė iš „Arcadia“ mados prekių ženklus „Burton“, „Wallis“ ir „Dorothy Perkins“.
Tiek „Arcadia“, tiek „Debenhams“ žlugo praėjusių metų pabaigoje, o dar iki pandemijos abi britų mažmenininkės buvo priverstos konkuruoti su tokiais internetiniais mados prekių ženklais kaip „Boohoo“.
Visgi praėję metai atnešė „Boohoo“ ir rūpesčių, kai bendrovė sulaukė kaltinimų, jog vienas iš jos tiekėjų Anglijoje darbuotojams mokėjo daug mažiau nei šalyje nustatytas minimalus atlyginimas.
Be to, keli „Boohoo“ tiekėjai buvo apkaltinti nepakankamai mokėję darbuotojams Pakistane.