Panašų tyrimą pradėjo ir Europos Komisija.
„Planuojame nuodugniai ištirti, kaip „Facebook“ naudoja duomenis, ir įvertinti, ar bendrovės verslo praktika suteikia jai nesąžiningą pranašumą internetinių pažinčių platformų ir klasifikuotų skelbimų sektoriuose“, – sakoma Didžiosios Britanijos konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) vadovo Andreaso Coscelli pranešime.
Pasak jo, CMA glaudžiai bendradarbiaus su Europos Komisija, kiekvienai organizacijai atliekant savo tyrimus.
Tai bus jau trečiasis tyrimas dėl įtariamo konkurencijos įstatymų pažeidimo skaitmeninėse rinkose, nurodė CMA, pažymėdama, kad taip pat tiria „Google“ veiksmus bei „Apple AppStore“ veiklą.
CMA teigė planuojanti ištirti, ar rinkdama ir naudodama reklamos duomenis „Facebook“ turi galimybę piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi socialinės žiniasklaidos ar skaitmeninės reklamos rinkose.
„Facebook“ renka duomenis iš savo skaitmeninės reklamos paslaugų, kurios leidžia kitoms įmonėm rodyti savo reklamą vartotojams, taip pat iš „vieno prisijungimo“ parinkties, leidžiančios žmonėms naudoti savo „Facebook“ paskyros prisijungimą patekti į kitas svetaines ir programas, pažymėjo CMA.
Tyrimo metu bus nustatyta, ar JAV bendrovė galėjo nesąžiningai panaudoti duomenis dviem savo platformoms – „Facebook Marketplace“ ir „Facebook Dating“, kurios praėjusiais metais buvo pasiūlytos Europoje.