JK milžinės „Tesco“ grynasis pelnas išaugo beveik 70 proc.

Didžiosios Britanijos prekybos centrų milžinės „Tesco“ grynasis pelnas per pirmąjį fiskalinių metų pusmetį išaugo beveik 70 proc. dėl COVID-19 pandemijos metu padidėjusių pardavimų ir „atsparios“ tiekimo grandinės.
„Tesco“
„Tesco“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Pelnas atskaičius mokesčius kovo–rugpjūčio mėnesiais pasiekė 781 mln. svarų (917 mln. eurų), sakoma trečiadienį paskelbtame tinklo pranešime.

Prieš metus rodiklis siekė 465 mln. svarų, nors jau tada pardavimai buvo išaugę dėl pandemijos.

„Tesco“ „pardavimai JK išliko stiprūs, o su COVID-19 susijusios išlaidos sumažėjo“, sakoma pranešime.

Pajamos padidėjo 6 proc. iki 30,4 mlrd. svarų.

„Tesco“ padidino metinę pelno prognozę ir pranešė ketinanti supirkti savo akcijų už 500 mln. svarų.

„Turėjome stiprius šešis mėnesius; pardavimai ir pelnas pranoko lūkesčius, o mes pralenkėme kitus rinkos dalyvius“, – pažymėjo tinklo generalinis direktorius Kenas Murphy.

Kaip pagrindinį veiksnį jis nurodė „tiekimo grandinės atsparumą ir tiekėjų partnerystę“.

Visgi grupei teko 193 mln. svarų skirti pretenzijoms, susijusioms su 2014 metais netinkamai deklaruotu pelnu, išspręsti.

Ataskaitiniu laikotarpiu veiklos pelnas šoktelėjo 28 proc. iki 1,3 mlrd. svarų.

„Tesco“ padidino metinį veiklos pelno tikslą iki 2,5–2,6 mlrd. svarų.

„Nors dar nežinome, kaip antroje pusėje pasikeis išorinė aplinka ir vartotojų elgsena, darome prielaidą, kad dalis padidėjusių pardavimų sumenks, o mes toliau investuosime į pasiūlymus savo klientams“, – sakoma pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų