Bendrieji pardavimai pirmąjį „Tesco“ finansinį ketvirtį – per 13 savaičių iki gegužės pabaigos – išaugo 1,3 proc. iki 13,4 mlrd. svarų (15,7 mlrd. eurų), sušvelnėjus ribojamosioms priemonėms.
Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš dvejus metus, „Tesco“ pardavimai padidėjo 8,1 procento.
Pardavimai internetu išaugo 81,6 proc., palyginti su prieš pandemiją fiksuotais rezultatais, o vartotojai per savaitę pateikdavo apie 1,3 mln. užsakymų.
„Tesco“ rezultatai buvo ypač stiprūs kovo mėnesį, o balandžio ir gegužės mėnesiais, ekonomikai atsigaunant, kiek susilpnėjo.
„Pirmąjį ketvirtį pasiekėme gerų rezultatų“, – pareiškė bendrovės generalinis direktorius Kenas Murphy.
„Nors rinkos perspektyvos išlieka neapibrėžtos, džiaugiuosi tvirta metų pradžia“, – pridūrė jis.