„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

JK reklamos milžinė WPP sumokės 19 mln. JAV dolerių baudą JAV

Didžiosios Britanijos reklamos milžinė WPP – didžiausia pasaulyje reklamos grupė – sumokės 19 mln. JAV dolerių, kad būtų išspręsti JAV pareikšti kaltinimai dėl kyšininkavimo Indijoje ir kitose besivystančiose rinkose, siekiant gauti reklamos užsakymų ir sudaryti pelningas sutartis, penktadienį paskelbė JAV vertybinių popierių ir biržų komisija (SEC).
JAV doleriai
JAV doleriai / 123RF.com nuotr.

Pasak vertybinių popierių rinkos priežiūros institucijos, WPP ėmėsi „agresyvios verslo plėtros strategijos“, o bendrovės pareigūnai ne kartą ignoravo įspėjimus dėl korupcinio jos padalinių elgesio arba į juos nereagavo, bendrovei įsigyjant interesų vietos agentūrose, veikiančiose „didelės rizikos rinkose“.

WPP patronuojamoji įmonė Indijoje ir toliau papirkinėjo vyriausybės pareigūnus, nepaisydama septynių anoniminių skundų, susijusių su tokiu elgesiu, teigė SEC, kuri taip pat nurodė „kitas schemas ir vidaus apskaitos kontrolės trūkumus, susijusius su WPP patronuojamosiomis įmonėmis Kinijoje, Brazilijoje ir Peru“.

Bauda yra susijusi su bendrovės elgesiu nuo 2013 iki 2018 metų, o kaltinimai apima JAV Korumpuotos veiklos užsienyje įstatymo pažeidimus.

SEC pažymėjo, kad WPP sutiko su finansinėmis nuobaudomis ir įsipareigojo nutraukti minėtą elgesį, nors bendrovė ir nepripažino ar nepaneigė pareikštų kaltinimų.

„Kaip pripažįstama SEC įsakyme, naujoji WPP vadovybė įdiegė tvirtas naujas atitikties reikalavimams ir kontrolės priemones, iš esmės pakeitė požiūrį į įsigijimus, visiškai bendradarbiavo su Komisija ir nutraukė bendradarbiavimą su tais, kurie netinkamai elgėsi“, – pareiškė WPP.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų