„Joldijos“ komercijos direktoriaus Pauliaus Paškevičiaus teigimu, tokiam rezultatui didžiausią įtaką turėjo ženklus apyvartos augimas Lietuvoje (20 proc.), Skandinavijoje šis rodiklis buvo 9 proc. didesnis nei 2019 m., o Vakarų Europos rinkoje – 7 proc.
Suvaldytos pandemijos rizikos
„Nepaisant globalią verslo aplinką pernai sukausčiusios pandemijos, pagerintus veiklos rezultatus lėmė didesnis dėmesys tiekimo grandinės valdymui bei papildomų gamybos apimčių užtikrinimas. Vertindami iš dabarties perspektyvos manome, kad šių priemonių įgyvendinimas leido susidoroti su pandemijos sukeltais iššūkiais ir išnaudoti rinkoje atsivėrusias galimybes veiklos plėtrai“, – sako P.Paškevičius.
Įmonės komercijos direktoriaus teigimu, pirmosios pandemijos bangos metu, kai prasidėjo masinis užsakymų stabdymas ir atšaukimas, priimtas sprendimas vykdyti dalinę gamybą. Jis pasiteisino – klientams grįžus su gerokai didesniais užsakymų kiekais nei iki pandemijos pradžios, jiems buvo pasiruošta iš anksto.
Be to, 2020 metų pradžioje startavo bendrovės elektroninė parduotuvė bei savitarnos sistema, kurioje verslo klientai bet kuriuo metu gali pateikti užsakymą, matyti savo perkamos produkcijos likučius, jų kainas, pasirinkti jiems patogų prekių pristatymo būdą bei gauti kitas aktualias paslaugas.
Padidinti gamybos apimtis bendrovei leido 2019-ųjų pabaigoje įsigyta gamykla Lenkijoje, kuri padėjo išvengti ilgų prekių pristatymo terminų ir leido beveik dvigubai išplėsti įmonės gamybinius pajėgumus.
Praėjusių metų antrojoje pusėje įmonė taip pat investavo į naujas technologines operacijas, atliekamas šioje gamykloje: miltelinio dažymo liniją ir automatinę pakavimo liniją. Tuo pačiu metu gamybiniai pajėgumai buvo plečiami ir Kauno padalinyje, įsigyjant naujas metalo profiliavimo linijas.
Tikimasi didinti eksporto apimtis
Pasak P.Paškevičiaus, vienas iš šiemet įmonės keliamų strateginių tikslų yra didinti eksporto apimtis.
„Nors šiuo metu eksportas įmonės veikloje jau sudaro apie 30 proc., šiais metais siekiame jį dar labiau padidinti. Analizuodami situaciją mums svarbiose rinkose matome, kaip galėtume stiprinti savo pozicijas, klientams pasiūlant jų poreikius atitinkančius inovatyvius produktus ir paslaugas“, – pažymi jis.
„Joldijos“ komercijos direktoriaus teigimu, šiemet siekiant geresnių finansinių rezultatų, dar didesnis dėmesys bus skiriamas veiklos efektyvumui. Dėl šios priežasties šiuo metu peržiūrimi veiklos procesai, baigiamas įgyvendinti kokybės vadybos sistemos sertifikavimas pagal ISO 9001 standartą.
„Savo veikloje didelį dėmesį skiriame apskaitos, valdymo informacijos ir procesų kokybei, todėl visose grupės įmonėse siekiame harmonizuoti ir turėti aiškius veiklos principus“, – patirtimi dalinasi P. Paškevičius.
Baldų furnitūros įmonė „Joldija“ valdo dvi gamyklas Lietuvoje ir Lenkijoje. Pagrindinės veiklos kryptys – furnitūros gamyba ir prekyba, baldų tvirtinimo detalių gamyba bei furnitūros projektų vystymas.
Bendrovė veiklą vysto Lietuvos ir užsienio rinkose, bendradarbiaudama su partneriais Vokietijoje, Lenkijoje, Prancūzijoje, Danijoje, Švedijoje, Suomijoje ir kitose šalyse.