Šių įmonių sujungimui antradienį pritarė AB „Lietuvos geležinkeliai“ valdyba. Planuojama, jog VLRD prijungimo prie „LTG Cargo“ procesas užtruks iki šių metų trečiojo ketvirčio pabaigos.
Šis sprendimas neturės įtakos VLRD ar „LTG Cargo“ tikslams, taip pat, dėl šio struktūrinio pasikeitimo VLRD darbuotojai neturės jokių rūpesčių – darbo sąlygos ir stažas nesikeis, darbuotojams toliau galios LTG grupės šakos kolektyvinė sutartis. Dėl šio pokyčio taip pat nesikeis bendrovės darbuotojų skaičius.
VLRD yra „LTG Cargo“ strateginis riedmenų priežiūros ir remonto partneris – šiuo metu VLRD tęsia kapitalinį „Siemens“ lokomotyvų remontą, remontuoja vagonus. Tačiau dabar, suvienijus jėgas, šie riedmenys bus prižiūrimi dar efektyviau.
Grupės krovinių vežimo bendrovė praėjusiais metais, preliminariais duomenimis, pervežė 3 proc. mažiau krovinių – viso 53,4 mln. tonų. Labiausiai mažėjo skiedros, naftos ir jos produktų bei anglies pervežimai, o augo – grūdų ir trąšų. Pervežti vietinių grūdų ir trąšų kiekiai buvo didžiausi per visą bendrovės veiklos istoriją. Bendrovės pajamos pernai siekė 397 mln. eurų ir buvo 7 proc. mažesnės nei 2019-aisiais.
Tuo tarpu VLRD pajamos pernai siekė 66,4 mln. eurų ir buvo 27 proc. didesnės nei 2019-aisiais.
LTG pernai, preliminariais duomenimis, gavo 468,8 mln. eurų pajamų – 7 proc. mažiau, nei 2019-aisiais, kai visos grupės bendrovės drauge uždirbo 505,5 mln. eurų pajamų. Bet grupės rezultatai buvo geresni, nei buvo planuojama prasidėjus pandemijai.