K.Gečas vadovaus Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai dar vieną kadenciją

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) Tarybos pirmininko antrai dviejų metų kadencijai perrinko agentūros „INK agency“ vyresnįjį partnerį Kęstutį Gečą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kęstutis Gečas
Kęstutis Gečas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Kęstutis Gečas

„Per paskutinius dvejus metus asociacija aktyviai dirbo stiprindama ryšių su visuomene rinką. Buvo parengtas ir įdiegtas Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų veiklos standartas, kartu su Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga rengiamas komunikacijoms specialistams skirtas metinis renginys „PaRa | Impact Awards“. Artimiausius dvejus metus mes ketiname tęsti pradėtus projektus ir stiprinti pačią rinką“, – teigė asociacijos tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas. 

Pasak jo, ir toliau didžiausias Asociacijos dėmesys bus skiriamas rinkos skaidrumo ir reputacijos didinimui, taip pat ryšių su visuomene agentūrų etikos normų, veiklos standartų ir verslo aplinkos gerinimui.

Kovo 15 dieną įvykusio Visuotinio susirinkimo metu taip pat buvo perrinkta asociacijos Taryba. Jos nariais be Kęstučio Gečo taip pat tapo „Komunikacija ir konsultantas“ direktorius Andrius Kasparavičius, „PR Service/Edelman Affiliate“ vykdančioji direktorė Romualda Stonkutė, „VRP Hill&Knowlton“ generalinis direktorius Mindaugas Ardišauskas ir bendrovės „Integrity PR” direktorė Daiva Lialytė. 

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija vienija agentūras, kurios teikia kokybiškas ryšių su visuomene ir konsultavimo paslaugas ir vykdydamos veiklą laikosi griežtų etikos normų. Asociacija įkurta 2009 m., siekiant užtikrinti agentūrų veiklos etikos ir profesinius standartus, gerinti šio verslo aplinką šalyje. Šiuo metu ji vienija 13 agentūrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis