Bendrovės duomenimis, tyrimo metu buvo išanalizuoti apie 250 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių: nacionaliniai ir regioniniai leidiniai, interneto bei naujienų agentūrų pranešimai, radijo ir TV laidų informacija. Tyrime nebuvo analizuoti užsakomieji straipsniai.
„Suskaičiavome, kad 2019-aisiais žiniasklaidoje buvo užfiksuota per 2800 vadovų citatų. Labiausiai atsiplėšusi nuo kitų vadovų yra pirmoje vietoje esanti K. Meidė – praėjusiais metais užfiksuota per 1200 jos citatų, o antrąją vietą pagal pasisakymų skaičių užima P.Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius“, – sakė Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ Stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė.
Vertinant žiniasklaidoje aktyviausius vadovus matyti, kad lyderių pozicijas išlaiko atstovai iš 3 tradiciškai į dešimtuką patenkančių verslo sričių: prekybos tinklų, telekomunikacijų ir bankų. Net 9 iš 10 vadovų yra būtent iš šių segmentų.
„Tiesa, turime ir vieną draudimo bendrovės atstovą, tačiau vis dar trūksta aktyvesnės kitų verslo sričių vadovų komunikacijos“, – teigė V.Kairienė.
Anot p. V.Kairienės, daugiausia vadovų citatų fiksuota bendrovių valdymo, pavyzdžiui: plėtros, ateities planų ar finansinių rezultatų, o taip pat ekspertinių pasisakymų temose – jos sudarė daugiau nei 70 proc. visų komentarų.
Tyrimo duomenimis, mažiausiai 2019-aisiais vadovai kalbėjo apie savo įmonių teikiamas paslaugas ar produktus – citatos apie tai sudarė tik 7 proc. visų pasisakymų.
„Šie duomenys pagrindžia įprastas tendencijas – vadovo lygmens įmonės atstovus žurnalistai dažniausiai kalbina bendrais rinkos klausimais, prašo jų pateikti savo ekspertinę nuomonę ar komentarą. Tuo tarpu produktams ir paslaugoms pristatyti paprastai pasirenkami žemesnio rango darbuotojai“, – sakė V.Kairienė.
Pasak p. V.Kairienės, lyginant su 2018-aisiais, praėjusiais metais dažnėjo vadovų pasisakymų, susijusių su darbdavio komunikacija.
„Vadovai praėjusiais metais vis daugiau kalbėjo apie savo įmones kaip apie darbdavį, taip pat apie socialinę atsakomybę. Dažniausiai jie džiaugėsi augančiais atlyginimais, geresnėmis darbo sąlygomis ar naujais biurais“, – teigė V.Kairienė.
Tyrimo duomenimis, apie atlyginimus dažniausiai komunikavo „Norfa“ ir „LIDL“, apie darbuotojų gerovę – „Maxima“ bei „Gjensidige“, o tuo tarpu „Tele2“ skelbė apie naujo kontaktų centro steigimą ir naujų darbo vietų kūrimą.