Ne, jūsų kolegos greičiausiai nėra žvaigždės, kurios turi tūkstančius sekėjų savo socialinių tinklų paskyrose. Vis dėlto, jų įrašui pavyksta surinkti bent 6 komentarus ir 20, gal net 60 „laikų“.
Jeigu nuotrauka patraukli, o ir draugų kolegoms nestinga – patiktukai sparčiai kapsi, čia ir draugo draugas netyčia pastebėjo įrašą savo sienoje. O ką pagalvojo?
Tikriausiai nusiminė, nes 21 valandą vakaro įmonės „Bitutė“ darbuotojai vis dar dirba, nė laiko normaliai pavalgyti neturi. „Nuskrolino“ tolyn, bet pagalvojo, kad ieškant darbo „Bitutės“ įmonė tikrai nebus pirmasis pasirinkimas.
Gal darbuotojai buvo taip susidomėję nauju projektu, kad numojo ranka į darbo valandas? Gal yra dar bent 10 priežasčių, ko ten užsisėdėjo.
Jos nėra svarbios, nes ką tik jūsų įmonę pasmerkė bent 20 žmonių. Nesąmonė? Įsivaizduokite, kad eilinis valstybės tarnautojas išvyko į egzotišką šalį, nes tai tiesiog būtina vystant vieną iš Lietuvos strateginių programų.
Visą dieną sunkiai dirbo, o vakare užsuko į barą, šia akimirka pasidalino. Tikriausia feisbuke šios linksmybės ir pats keliauninkas užkliūtų ne vienam. Juk viskas už mokesčių mokėtojų pinigus.
Viešos institucijos, mokslo įstaigos, pieštukų ar lazerių įmonės užsienyje jau seniai suprato, kokia galinga vieno komentaro galia. Dėl to savo žaidimo taisyklių paketą papildė ir soc. medijos punkteliais.
Kaip tikimasi, kad darbuotojas ateis 8 val. į darbą, taip ir tikimasi, kad:
*Pradėjęs dirbti įmonėje, „LinkedIn“ paskyroje tinkamai apibūdins savo darbo poziciją ir joje atliekamas funkcijas (Lietuvos verslo konsultacijų įmonė).
*Nenaudos netikros paskyros burnoti ant konkurentų („Adidas“).
*Nesivels į ginčus, nekeiksnos, netrolins soc. medijos vartotojų, kurie neigiamai atsiliepia apie įmonę, o atvirkščiai, informuos už tai atsakingą komunikacijos asmenį („Walmart“).
*Viešai dalindamasis bet kokia informacija iš komandiruočių, nurodys, kokiu tikslu jis ten yra („Rofin“).
*Komentuodamas neperžengs savo veiklos srities, t.y. asistentas netaps įmonės finansininku, o finansininkas įmonės žmogiškųjų išteklių ekspertu.
*Niekada neatskleis konfidencialių dokumentų, informacijos apie įmonės finansinius rodiklius, ateities planus ir patiriamus sunkumus.
Nepamirškite – „Facebook“, „Google“ ir t.t. turi puikią atmintį! Todėl visada pagalvokite, ką ten, visai nieko blogo negalvodami, papasakos jūsų darbuotojai.
Jiems uždrausti, riboti ar pamokslauti apie prekės ženklo panaudojimą savo asmeniniuose soc. medijos kanaluose tikrai nereikėtų. Atvirkščiai, tegul kalba ir kuo daugiau, giria, kviečia prisijungti draugus, rodo įmonės vidų ir teigiamas emocijas. Tam, kad tai pasiektumėte, pats laikas pradėti kalbėtis su darbuotojais ir kelti tinkamus lūkesčius.