Kainos „Starbucks“ kavinėse Rusijoje – aukščiausios pasaulyje

Kainos „Starbucks“ kavinėse Rusijoje, įvertintos palyginus jas su kitų prekių kainomis ir gyventojų pajamomis, yra aukščiausios pasaulyje – jos yra pusantro karto didesnės negu Indonezijoje, kuri šiame reitinge užima antrą vietą, ir beveik penkis kartus didesnės negu Jungtinėse Valstijose.
„Starbucks“ gėrimo puodelis
„Starbucks“ gėrimo puodelis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Analizės įmonė „ValuePenguin“ sudarė vadinamąjį „latės kavos indeksą“, panašų į „Big Mac“ indeksą, kurį, remdamasis garsaus mėsainio kaina „McDonald's“ restoranuose įvairiose pasaulio šalyse, skaičiuoja žurnalas „The Economist“.

Kainoms vertinti „ValuePenguin“ pasirinko standartinę „Starbucks“ latės kavos porciją. Taip pat buvo naudoti „Euromonitor International“ duomenys apie vartotojų kainas ir Pasaulio banko duomenys apie valiutos kursus.

Pagal „Starbucks“ kainoraštį latės kavos 354 ml porcija Maskvoje kainuoja 255 rublius, o kitose Rusijos miestuose, kuriose veikia „Starbucks“ kavinės, ji kainuoja pigiau.

Tačiau „ValuePenguin“ tvirtina, kad ši kaina lygiavertė 12,32 JAV dolerio sumai Jungtinėse Valstijose, kuriose tokio pat dydžio kavos porcija kainuoja tik 2,75 JAV dolerio ir ši kaina iš visų analizės įmonės įvertintų šalių yra mažiausia.

Be Rusijos ir Indonezijos, pernelyg aukštas vietos rinkai „Starbucks“ gėrimų kainas „ValuePenguin“ nustatė Vietname (8,18 JAV dolerio), Tailande (8,04 JAV dolerio) ir Indijoje (7,99 JAV dolerio). Panašus į JAV lygis nustatytas tokiose išsivysčiusiose šalyse kaip Australija (2,86 JAV dolerio), Didžioji Britanija (2,88 JAV dolerio) ir Kanada (3,06 JAV dolerio).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis