„Per 12 m. šia paslauga vartotojai pasinaudojo 1,3 mln. kartų. Taikant protingumo kriterijų, galima sakyti, kad 3 kartus per 12 m. paslauga pasinaudojo apie 50 tūkst. vartotojų“, – skaičius apibendrino Ryšių reguliavimo tarnybos Tinklų reguliavimo departamento direktorius Viktoras Syrusas.
Anksčiau klientus vilioję kainų karais, dabar mobiliojo ryšio operatoriai vartotojams stengiasi įsiteikti teikdami papildomas paslaugas ar nuolaidas įrenginiams. Pastaruosius trejus metus keliaudami per operatorius žmonės dažniausia rinkosi „Tele2“. 2013-aisiais jie dažniau palikdavo „Omnitel“, o pastaruosius dvejus metus – „Bitę“.
Operatoriai konstatuoja, kad klientai tapo sėslesni, nes jiems pavyksta įtikti siūlant įvairių papildomų paslaugų.
Tačiau operatoriai nelinkę sutikti su Ryšių reguliavimo tarnybos skaičiais – jie vienu balsu tvirtina, kad vieniems labiau sekėsi pritraukti verslo klientų, kiti aiškina, kad jie mielesni privatiems mobiliojo ryšio vartotojams, mat siūlo geresnes paslaugas nei jų konkurentai. Apskritai operatoriai konstatuoja, kad klientai tapo sėslesni, nes jiems pavyksta įtikti siūlant įvairių papildomų paslaugų.
„Privačių klientų segmente mes pritraukiame daugiau klientų negu parandame. (...) Jie migruoja ir mes matome, kad privatūs klientai dažniau renkasi mus, nei išeina iš mūsų“, – pasakojo „Omnitel“ Komercijos vystymo privatiems klientams skyriaus vadovas Povilas Dapkevičius.
„Šiandien mes esame tas operatorius, pas kurį ateina abiejų kitų operatorių klientai, tai mes matome, kad numerių perkėlimas nebėra toks aktyvus, koks buvo prieš kokius 5 m. Tai normalu, nes rinka pasikeitusi, bręsta ir žmonės labiau lojalesni savo operatoriams. Operatoriai taip pat labai stipriai dirba tam, kad išlaikytų savo vartotojų lojalumą“, – pabrėžė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.
Ko žmonės siekia – tai tinklo paslaugų, aptarnavimo kokybės, tinkamos kainos ir įvairių įrenginių pasirinkimo. Įrenginių kaina ir kokybės santykis su siūlomais duomenų paketais – tai trys tokie fundamentalūs, pagrindiniai motyvai, kurie apsprendžia vartotojų pasirinkimą“, – vardijo „Bitė Lietuva“ marketingo direktorius Pranas Kuisys.
Nepaisant numerio perkėlimo varžybų, kuriose kasmet laimi arba pralaimi tai vieni, tai kiti, bendras aktyvių mobiliojo ryšio vartotojų skaičius rodo kitas tendencijas –„Omnitel“ ir „Tele2“ aktyvių kortelių skaičius per pastaruosius trejus metus stabiliai mažėja, o „Bitės“ klientų skaičius, prieš dvejus metus sumažėjęs, o pernai – gerokai ūgtelėjęs, kompensavo kelerių metų praradimą.