„Parama skirta praėjusį finansinį laikotarpį ir investuota daugiausia į plėtrą, o ne į esamų tinklų renovaciją. Spėju, kad buvo tikimasi didesnių paslaugos pasiekiamumo rodiklių, skaičiuojama tam tikra investicijų grąža. Tačiau dabar turime tai, kad tie rodikliai nepasiekti. Būtina ieškoti išeities. Galbūt reikia pažiūrėti į dabartinę finansų perspektyvą, galbūt įmonė turi dėti daugiau pastangų, kad padidintų paslaugos pardavimą.
Bet kuriuo atveju investicijos padarytos, objektai ir infrastruktūra įrengta. Tačiau pirmiausia įmonė turi eiti pas gyventojus – potencialius klientus, rodyti jiems prisijungimo prie tinklų naudą ir siekti partnerystės. Tai geriausia idėja, ką dėl tos problemos galėtume padaryti: paskatinti kuo didesnį vartojimą naudojantis atnaujinta infrastruktūra, o tada galvoti apie investicijų grąžą. „Vilniaus vandenys“ turi dėti pastangas, o ne vien laukti, kad jų investicijas kada nors kas nors leis tiesiog pridurti prie tarifo visiems vartotojams“, – interviu „Verslo žinioms“ teigė Kainų komisijos vadovė.
I.Žilienė pripažįsta, kad panašių problemų yra telekomunikacijų, komunalinių paslaugų, energetikos sektoriuje.