Kaip ir toliau sekti žiniasklaidą, „Facebook“ pakeitus naujienų srautą

Praėjusią savaitę „Facebook“ pranešė, kad pakeitė naujienų pateikimo algoritmą ir dabar prioritetas yra skiriamas draugų įrašams. Tai reiškia, kad jūs veikiausiai jau dabar matote mažiau naujienų, videoturinio, nuotraukų, kuriomis pasidalijo jūsų mėgstamos žiniasklaidos įmonės.
Rinkodara
Kaip ir toliau sekti žiniasklaidos naujienas, „Facebook“ pakeitus algoritmą / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Facebook“ nuolatos žaidžia su šiuo algoritmu, stengdamasis, kad žmonės kuo daugiau laiko praleistų socialiniame tinkle. Kompanijos teigimu, dauguma socialinio tinklo vartotojų norėtų matyti daugiau turinio, kuriuo pasidalijo jų draugai ir šeima, o ne leidėjai.

Tačiau žmonės vis dar nori skaityti įvairias naujienas, ir „The New York Times“ pateikia patarimus, kaip sekti savo mėgstamą žiniasklaidos priemonę „Facebook“.

Pirmiausia jums teks nueiti į mėgstamos žiniasklaidos priemonės „Facebook“ puslapį ir įsitinkinti, kad esate paspaudą „Like“ („Patinka“) mygtuką.

Tuomet išskleiskite „Like“ meniu ir pasirinkite, kur savo naujienų sraute norėtumėte matyti šios žiniasklaidos priemonės pranešimus. Jeigu norite matyti visus žiniasklaidos priemonės pranešimus, uždėkite varnelę ant „See first“.

Jeigu norite dar detaliau nustatyti, ką norėtumėte matyti, greta „In your news feed“ paspauskite apie pieštuko piktogramos. Pasirinkite „Notifications“ ir nustatykite, ar norite matyti visą tam tikro leidėjo skelbiamą turinį, ar, pavyzdžiui, užteks videonaujienų ir pan.

„Facebook“ naujojo algoritmo principas yra rodyti savo vartotojui būtent tą informaciją, kurią jis nori matyti. Todėl, jeigu nenorite matyti vien draugų vaikų nuotraukų, ir labiau mėgstate naujienas, galite susitvarkyti savo paskyrą taip, kad matytumėte būtent tai, ką norite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų