Kalifornijos generalinio prokuroro ieškinys yra dar vienas teisinis ieškinys prieš „Juul“ – kelių milijardų dolerių vertės garinimo produktų startuolį, – kaltinamą išpopuliarinus šį produktą tarp paauglių.
Kalifornija yra antroji valstija, kuri įmonei pateikė ieškinį – gegužę ieškinį jau pateikė Šiaurės Karolina, tuo tarpu Ilinojaus, Masačusetso ir keletas kitų valstijų taip pat atlieka tyrimus dėl bendrovės veiklos.
„Juul“ atstovas teigė, kad bendrovė yra orientuota į rūkančius suaugusiuosius ir pridūrė: „Neturime ketinimų pritraukti nepilnamečių vartotojų“.
Patirdama didelį spaudimą, bendrovė Jungtinėse Valstijose sustabdė savo reklamą bei visų skonių, išskyrus du, skysčių pardavimą. Be to, įmonė uždarė savo paskyras socialinės žiniasklaidos tinkluose, sugriežtino amžiaus patikrinimą parduodant gaminius internetu ir pakeitė generalinį direktorių.
San Fransiske įsikūrusi „Juul“ yra populiariausia elektroninių cigarečių pardavėja Jungtinėse Valstijose, valdanti maždaug du trečdalius mažmeninės rinkos.
Kalifornijos generalinio prokuroro Xaviero Becerros pareikštame ieškinyje teigiama, kad anksčiau „Juul“ rinkodaros kampanijose internete ir didžiuosiuose JAV miestuose buvo naudojamos ryškios spalvos ir jaunatviški modeliai, siekiant pritraukti nepilnamečių vartotojų.
Federalinis įstatymas draudžia pardavinėti nikotino gaminius jaunesniems nei 18 metų asmenims.
Ieškinyje taip pat teigiama, kad „Juul“ anksčiau netinkamai tikrindavo klientų amžių ir tapatybes savo tinklalapyje, gabeno produktus vartotojams, kurie nurodydavo netikrus vardus, pavyzdžiui, pasivadindavo „Alaus skardine“, bei platino nemokamus produktus koncertuose ir festivaliuose be privalomos įspėjamosios etiketės.