„Kalnapilio-Tauro grupė“ sieks rodyti lyderystę tvarumo srityje: užsibrėžė ambicingus tikslus

Pasaulis sparčiai „žaliuoja“, o kartu su juo koja kojon žengia ir verslas. Ne išimtis – lyderystę tvarumo srityje apsisprendusi rodyti „Kalnapilio-Tauro grupė“, kurios planuose: 100 proc. perdirbtos pakuotės, sveikesnis produktas, dėmesys nealkoholiniam alui, nulinė CO2 emisija ir kiti ambicingi tikslai.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas. / Asmeninio albumo nuotr.

Esama situacija dėl teršalų ir Europos Sąjungos (ES) keliami tikslai gelbėti planetą kaip įmanoma greičiau verčia pasitempti, įsitikinęs „Kalnapilio-Tauro grupės“ įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas. Anot jo, tai didžiulė motyvacija judėti pirmyn tvarumo srityje – tam įmonė skirs daug dėmesio iki 2030-ųjų.

„Visi resursai yra riboti – pradedant nuo ekonomikos iki gamtos. Tai ir priveda prie minties – jeigu resursai riboti, ką su tuo daryti? Negalima vien tik naudoti ir galvoti, kad taip galėsime gyventi ilgai.

Tiesa, nors verslui galioja įstatymai ir reguliavimai, jis turi galimybes spręsti ir pats. „Galima arba būti priekyje, arba sutilpti į normas – visa tai priklauso nuo įmonės tikslų. Mūsų įmonės strategija yra tai, kad mes turime išsikėlę ambicingesnius tikslus nei reikalauja ES ir siekiame tapti lyderiais savo sektoriuje“, – sako M.V.Kirstukas.

100 proc. perdirbtos medžiagos ir nulinė CO2 emisija

Kaip atskleidžia „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas, vienas džiugiausių momentų įmonės veikloje šiemet yra tai, kad 2022-aisiais ji visiškai pereina prie perdirbto plastiko.

„Lietuvoje nuo praėjusių metų pabaigos pradėjome keisti savo plastikinius butelius į 100 proc. perdirbto plastiko butelius. Iš viso įmonė sunaudoja 810 tonų tokių butelių. Tad pokytis į perdirbto plastiko butelius – didelis žingsnis tvarumo link. Čia neapsiribojame ir ieškome tvaresnių alternatyvų visoms savo pakuotėms. Jau dabar ne tik naudojame 100 proc. perdirbto plastiko butelius, bet ir 100 proc. perdirbto plastiko plėveles, perdirbtą kartoną“, – džiaugiasi M.V.Kirstukas.

123rf.com nuotr./Anglies dioksidas CO2
123rf.com nuotr./Anglies dioksidas CO2

Ką tai reiškia? Įmonė gamtos resursus tausoja ir siekia remtis žiedine ekonomika. Vienas ambicingiausių įmonės tikslų – padaryti taip, kad gamybos metu CO2 emisija būtų nulinė, t.y. kad nebūtų išmesta nė kiek CO2.

„Uždaras ciklas nebenaudoja papildomų resursų, o visa žalioji politika yra susijusi arba su atsinaujinančiais šaltiniais energetikoje, arba konkrečiai su pakuočių cikliškumu, kai pakuotė yra daug kartų naudojama ir perdirbama ir taip yra taupomi resursai“, – paaiškina vadovas.

Tiesa, tai anaiptol ne vieninteliai laukiantys „žalieji“ pokyčiai. „Kalnapilio-Tauro grupė“ sudarė strategiją, kurioje numatomi tikslai 2025-iesiems ir 2030-iesiems metams.

„Pagrindiniams pasiekimams esame užsibrėžę 2025-uosius. Noriu akcentuoti, kad iš tikrųjų tai yra ambicinga dėl to, kad daugumoje regionų technologijų tam dar nėra“, – sako generalinis direktorius.

Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./Ambicingas „Kalnailio-Tauro grupės“ tikslas – tapti tvariausiu partneriu klientams gėrimų rinkoje
Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./Ambicingas „Kalnailio-Tauro grupės“ tikslas – tapti tvariausiu partneriu klientams gėrimų rinkoje

Jaunoji karta pasižymi sveikesniais įpročiais

Ne ką mažiau svarbus įmonės strateginis tikslas – auginti savo nealkoholinio alaus ir produktų, turinčių mažiau cukraus, asortimentą bei kelti jų populiarumą. Dėl to kasmet siekiame plėsti tokių produktų krepšelį, ieškome kaip atnaujinti šią rinką.

Beje, prie šių džiugių pokyčių nemažai bus prisidėjusi jaunoji karta, kuriai sveikas gyvenimo būdas yra vienas prioritetų.

Įdomu ir tai, kad nealkoholinis alus prieš penkerius metus buvo labai mažas segmentas, bet dabar jis užima daugiau negu 5 proc. rinkos. „Tai rodo, kad vartotojams tokie produktai patinka, yra skanu ir aktualu. Egzistuoja siekis gyventi geriau, sveikiau, tvariau“, – užbaigia M.V.Kirstukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis