„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kalnapilis-Tauras“ nusitaikė į Rusiją

Alaus gamybos įmonė „Kalnapilio-Tauro grupė“ didina eksportą – pardavimai užsienio rinkose pernai augo 12 proc. iki 22 mln. litų, o tai sudarė 22 proc. visų pajamų. Sparčiausiai jos didėjo Rusijoje, kur bendrovė ateityje mato didžiausių perspektyvų, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
 Veikiantis alaus baras – savotiškas prizas.
Alus / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Lietuvos rinka traukiasi trejus metus iš eilės ir ateityje pardavimai mažės – nematome veiksnių, kurie galėtų lemti vartojimo įpročių pokyčius. Be to, žmonių mažėja, visuomenė sensta. Tokios pačios tendencijos yra visoje Europoje – kasmet rinka traukiasi apie 2 proc. Norint tai kompensuoti, reikia žvalgytis į kitas šalis“, – teigė „Kalnapilio-Tauro“ grupės vadovas Marijus Kirstukas.

Jis teigė, kad bendrovei reikia artimų rinkų, kur galima parduoti didelį kiekį produkcijos, be to, Muitų sąjungos šalys paskelbė, kad alui mažins muitus, o 2018 metais žada nulinį tarifą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs