Kamštelius gaminanti „Retal Baltic“ investuoja į pajėgumus ir planuoja šuolį

Klaipėdos LEZ  veikiančios HDPE kamštelių bei maistinei pakuotei skirtos APET plėvelės gamintojos UAB „RETAL Baltic" pajamos pernai augo 35 % ir sudarė 48 mln. EUR. Šiais metais planuojama 10 mln. EUR investicija į gamybinių pajėgumų didinimą ir naujas patalpas bendrovei leis dar 40% padidinti gamybines apimtis ir optimizuoti logistinius procesus.
Retail Baltic
Retail Baltic / Bendrovės nuotr.

Viktorija Jurevičiūtė, „RETAL Baltic“ generalinė direktorė, komentuoja, kad didžiąją dalį pernykščio rezultato lėmė gamybos procesų optimizavimas ir 40 proc. išaugę HDPE kamštelių gamybiniai pajėgumai.

„2018 metų rezultatą pasiekėme optimizavę tiekimo grandinę ir išplėtę gamybinius pajėgumus, tai didino mūsų kaip tiekėjo patikimumą bei lėmė rinkos dalies augimą“, – tvirtina V. Jurevičiūtė.

Šiemet „RETAL Baltic“ prognozuoja 52 mln. EUR pajamas, dar didesnio augimo tikimasi 2020 metais, įgyvendinus planuojamas investicijas į gamybos plėtrą.

Bendrovės nuotr./Viktorija Jūrevičiūtė
Bendrovės nuotr./Viktorija Jūrevičiūtė

2018-aisiais įmonė iš viso pagamino 23.000 t produkcijos arba 27% daugiau nei prieš metus. Didžiąją dalį produkcijos „Retal Baltic“ pernai eksportavo į Vokietiją (16%), Šveicariją ir kitas ES šalis (31%), o eksportas iš viso siekė 44 mln. EUR.

Šiemet „RETAL Baltic“ investuoja į abiejų produktų gamybinių pajėgumų didinimą, naujas sandėlio ir administracines patalpas. Bendra investicija sudarys apie 10 mln. EUR. Pasak V. Jurevičiūtės, tai leis pasiūlyti rinkai platesnį aplinkai draugiškų pakuočių sprendimų asortimentą: APET plėvelė galės būti gaminama iš 90% perdirbtų žaliavų, lengvės HDPE kamštelių svoris. O turint pakankamas sandėliavimo patalpas, bus optimizuoti logistiniai bei sandėliavimo procesai.

„Nuosekliai stipriname ir mokslinių tyrimų veiklą: per 2016-2018 m. laikotarpį jau investuota 916 tūkst. EUR į mokslinių tyrimų ir produkcijos kokybės tikrinimo laboratoriją, kuri turi vieno pasaulyje lyderiaujančio gėrimų gamintojo sertifikavimą. Įsigijome butelių pilstymo testavimo įrengimą, leidžiantį testuoti naujo dizaino kamštelius, imituojant industrinį kamščiavimo procesą. Šioje srityje jau turime planų ir 2020 metams: planuojame investuoti į naują laboratorinę įrangą. Taip sustiprinsime mūsų pozicijas rinkoje kalbant apie naujų produktų kūrimą, o esamų produktų kokybės parametrai taps dar geresni“ – sako V.Jurevičiūtė.

Kolektyvas išaugo devynis kartus

„RETAL Baltic“ veiklą Klaipėdoje pradėjo 2004 m. Per šį laiką bendrovės kolektyvas išaugo nuo 20 iki 180-ies darbuotojų, o kompanijos pajamos kasmet augo vidutiniškai po 22%. „RETAL Baltic“ ypatingą dėmesį skiria produktų tobulinimui ir vystymui, todėl aukštą kvalifikaciją turintys bendrovės specialistai šiuo metu aktyviai dirba vietiniuose ir tarptautiniuose R&D bei gamybos vystymo projektuose.

Eimantas Kiudulas, Klaipėdos LEZ vadovas, tvirtina, kad „Retal Baltic“ yra puikus pavyzdys, įrodantis mokslinių tyrimų svarbą ir jų vaisius.

„Bendrovė nuolat tiria, inovuoja ir kuria rinkai reikalingus bei tvarius sprendimus. Tad nestebina nei “Retal Baltic„ augimas, nei tolesnės ambicijos. Taip pat, džiaugiuosi, kad “Retal Baltic„ jau per 15 metų kone kasmet plečiasi ir imasi naujų projektų – tai vienas seniausių mūsų klientų“, – teigia E. Kiudulas.

„RETAL Baltic“ priklauso tarptautinei plastikos pakuočių gamybos grupei RETAL. 1994 m. įkurta grupė šiuo metu valdo 17 gamyklų 10-yje šalių ir eksportuoja produkciją į 60 pasaulio valstybių.

Iš 1500 RETAL darbuotojų pasaulyje daugiau kaip 600 dirba Lietuvoje. 2018 m. grupės pajamos sudarė 1,2 mlrd. EUR, iš kurių 60% (723 mln. EUR) sugeneravo Lietuvos įmonės – „Neo Group“, „Retal Lithuania“ ir „Retal Baltic“. Grupės „RETAL“ pagrindinė būstinė yra Limasolyje (Kipras), grupės prezidentas ir pagrindinis akcininkas yra Kipro pilietis Anatolijus Martynovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis