Socialinės žiniasklaidos tinklo praktikos, taikytos 2012–2018 metais, tyrimas parodė, kad įmonė kanadiečiams sudarė įspūdį, jog vartotojai gali kontroliuoti, kam prieinama jų asmeninė informacija platformose „Facebook“ ir „Messenger“.
Visgi bendrovė leido programinę įrangą kuriančioms trečiosioms šalims matyti vartotojų duomenis, sakoma Konkurencijos biuro pranešime.
„Kanadiečiai tikisi ir nusipelno tiesos iš skaitmeninės ekonomikos įmonių, o teiginiai dėl privatumo nėra išimtis“, – teigė už konkurenciją atsakingas Komisijos narys Matthew Boswellas.
Jis pažymėjo, kad „Facebook“ viešai pažadėjo nutraukti šią praktiką 2015 metais, tačiau ir toliau leido trečiosioms šalims prieiti prie vartotojų pranešimų ir įrašų iki pat 2018 metų.
Pagal susitarimą, „Facebook“ sutiko nedaryti melagingų ar klaidinančių pareiškimų dėl asmeninės informacijos atskleidimo ir padengti Konkurencijos biurui 500 tūkst. Kanados dolerių siekiančias tyrimo išlaidas.
Bendrovė Kanadoje turi apie 24 mln. vartotojų.
Vasario mėnesį Kanados privatumo apsaugos komisaras patraukė „Facebook“ į teismą dėl privatumo įstatymų pažeidimo.
Bendrovė paneigė kaltinimus ir paprašė teisėjo atmesti ieškinį.