„Tarp užsakovų 2016 metais labiausiai savo išlaidas reklamai didino vaistų ir maisto papildų gamintojas „Vox Pharmaceutica“. Jo reklamos biudžetai per metus išaugo beveik penkis kartus. Tris su puse karto savo reklamos biudžetus padidino draudimo bendrovė „Gjensidige“, du kartus – „Benu“ vaistinių tinklas“, – pranešime spaudai teigė „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Anot jos, nuo praėjusių metų gegužės šalies žiniasklaidoje aktyviai reklamuotis pradėjęs prekybos tinklas „Lidl“ per praėjusius metus įsiveržė į didžiausių reklamos užsakovų šalyje penketuką.
„Kantar TNS“ teigimu, labiausiai reklamos biudžetus pernai mažino smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės „Provident finansai“ (69 proc.) ir „Minibank“ (49 proc.). Daugiau nei ketvirtadaliu (29 proc.) per 2016-uosius taip pat mažėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos išlaidos socialinei reklamai.
Televizijos reklamos augimas pernai siekė 10 proc. – ištransliuota 1,8 mln. reklaminių klipų. Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 5,8 procento. Laikraščiuose jos plotas krito 11,4 proc., žurnaluose apimtys išaugo 3 procento. Laikraščiuose 2016 metais išspausdinta 9,2 mln., žurnaluose – 6,8 mln. kv. centimetrų reklamos.
Radijo stotys praėjusiais metais transliavo 8,8 mln. sekundžių reklamos – 1proc. daugiau nei užpernai. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo penktadaliu.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 1,2 proc. – vidutiniškai per dieną stenduose buvo 20,4 tūkst. kv. metrų reklamos. Lauko video reklamosekranuose vidutiniškai per dieną transliuota 5 mln. sekundžių reklamos – 11,4 proc. daugiau nei 2105 metais.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų šiemet užklijuota beveik 35,6 tūkst. reklaminiųl ipdukų – 0,5 proc. daugiau nei 2015 metais. Vidaus televizijos reklamos kiekis pernai smuko 11,8 procentų.
Kino reklamos apimtys 2016-aisiais ūgtelėjo 5,1 proc. – iš viso buvo parodyta 433 tūkst. reklaminių klipų.