Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kanų liūtų“ apdovanojimuose paskelbtos geriausios metų reklamos

Baigėsi 70-asis tarptautinis „Kanų liūtų“ festivalis, svarbiausias reklamos ir kūrybiškumo renginys pasaulyje. Kasmetinis festivalis, rengiamas Prancūzijoje, Kanuose, pritraukė tūkstančius reklamos, komunikacijos, žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių.
„Kanų liūtų“ apdovanojimų akimirka.
„Kanų liūtai“ festivalio akimirka.

Festivalio dalyvių laukė keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet pasirodė – aktorė, kultinio serialo „Nusivylusios namų šeimininkės“ žvaigždė Eva Longoria, komikas Kevinas Hartas, hiphopo atlikėjas ir vienas grupės „The Black Eyed Peas“ įkūrėjų will.i.am, „Apple“ rinkodaros viceprezidentas Toras Myhrenas, JAV režisierius ir aktorius Spike’as Lee.

Kiekviename „Kanų liūtų“ festivalyje įprastai dominuoja viena tema. Šiais metais ja neišvengiamai tapo dirbtinis intelektas (DI). Tiek kuriantys dirbtinio intelekto platformas, tiek jas naudojantys diskutavo apie tai, kokią įtaką jis darys kūrybiškumui ir visai industrijai.

Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Forrester“ duomenis prognozuojama, kad iki 2030 metų 7,5% reklamos industrijos darbo vietų JAV perims dirbtines intelektas.

Nepaisant daugybės pranešimų ir diskusijų, „Kanų liūtų“ festivalio svarbiausia ašimi išliko apdovanojimai. Per savaitę buvo paskelbti 32 kategorijų laimėtojai – bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ laimėtojai bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Būtent svarbiausius „Kanų liūtų“ festivalio laimėtojus ir kviečiame pamatyti žemiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais