Pajūryje prekybos centrus turinčių tinklų atstovai tikina, kad jau veikia vasaros ritmu. Atverti mažieji, „express“ tipo, prekybos centrai kurortuose, prailgintos darbo valandos.
Dirbs iki vidurnakčio
Prognozuojama, kad šį savaitgalį kartu su kaitra išaugs ir valgomųjų ledų, geriamojo vandens, vaisvandenių, ledo kubelių paklausa. Tam prekybininkai ruošėsi į anksto.
Kaip pasakojo „Iki“ parduotuvių tinklo atstovė Vaida Budrienė, jau ketvirtadienio pardavimų duomenys rodo, kad lietuviai ruošiasi šilumos bangai.
„Palyginome šio ketvirtadienio ir praėjusio ketvirtadienio duomenis. Matome, kad geriamojo vandens pardavimai augo 20 proc., valgomųjų ledų – 15 proc., o štai ledo kubelių – net 72 proc. Šių prekių tiekimą didiname visoje Lietuvoje, ne tik į pajūrį“, – pasakojo V.Budrienė.
Ji pažymėjo, kad ledai vasarą apskritai dažna prekė krepšeliuose. Jų pardavimai šį sezoną, palyginus su žiema, skiriasi penkis kartus.
„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pasakojo, kad iš anksto buvo ruoštasi karščiams – padidinti, vandens, vaisvandenių ir ledų užsakymai.
„Lidl“ prekybos tinklo valdytojai pajūryje esantiems vasarotojams ne tik prapletė asortimentą, bet ir įrengė savitarnos kasas. „Atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, „Lidl“ parduotuvė Palangoje taip pat dirba vasaros laiku – nuo 7 iki 24 valandos”, – pasakojo „Lidl Lietuva” atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.
Per metus – 8,5 mln. ledų
Kaip pasakojo „Rimi“ tinklo atstovė Gabrielė Šerėnienė, prekių planavimo skyrius nuolat analizuoja orų prognozes ir kylant oro temperatūrai užsako žymiai didesnius vandens, ledukų ir valgomųjų ledų kiekius.
„Pastebime, kad pirkėjai vis dažniau renkasi naujų skonių ledus ir nebijo eksperimentuoti – tai patvirtina ir mūsų duomenys, pagal kuriuos praėjusiais metais pardavėme beveik 8.5 mln. porcijų įvairiausių ledų“, – pasakojo pašnekovė.
Lietuviai vis dar labiausiai ištikimi tradiciniam plombyrui ar šokoladiniams ledams su įvairiais pagardais.
Tačiau vis dažniau nori paragauti ir naujų, neįprastų skonių.
Kaip pasakojo G.Šerėnienė, pardavimų duomenys rodo, kad „Rimi“ tinklo pirkėjai vis dažniau renkasi sveikesnius, savo sudėtyje mažiau cukraus turinčius ledus ir daug dažniau renkasi lietuviškų gamintojų produkciją. Šiemet pirkėjams „Rimi“ siūlo iš sutrintų uogų pagamintus ledus be dažiklių ar kitų priedų.