Aleksandras Čikaidze, „Pepco“ Operacinės veiklos vadovas Baltijos šalims, teigia, kad parduotuvė kauniečius pasitinka pavasariniu, visai šeimai kurtu prekių asortimentu.
„Pastebėjome, jog „Pepco“ pirkėjai ypač vertina vaikiškas prekes, todėl kauniečiai mūsų parduotuvėje galės nusipirkti vaikiškų viršutinių drabužių nuo 1,99 Eur, moteriškų viršutinių drabužių nuo 2,45 Eur. Ieškantys prekių namams galės rinktis, pavyzdžiui, pledus nuo 1,99 Eur. Siekiame, kad kiekvienas pirkėjas daugiau nei iš 30 skirtingų prekių grupių rastų kažką sau, šeimai ir namams už itin patrauklią kainą“, – atidarymo dieną teigė A.Čikaidze.
Marijampolėje ir Panevėžyje anksčiau atidarytos šio prekės ženklo parduotuvės parodė, kad lietuvių pirkėjų įpročiai, palyginti su kitų šalių pirkėjais, nesiskiria. Perkamiausia prekė, anot A.Čikaidze, – vaikiški šliaužtinukai, vadinami „bodžiais“. Jie tekainuoja 2,5 euro. Perkamiausios prekės suaugusiems – namų apyvokos daiktai, pvz., stiklinės. Brangiausios prekės kaina siekia apie 30 eurų. Nors Kaune atidaryta parduotuvė, kurioje įdarbinti 8 darbuotojai, – mažiausia savo plotu Lietuvoje, prekių asortimentas – vienodas.
Investicijų į nekilnojamojo turto projektus bendrovės „Hanner“ valdomo prekybos centro „Savas“ direktorė Aušra Lapinskienė patikino, kad „Pepco“, sulaukęs didelio pirkėjų susidomėjimo Rytų ir Vidurio Europoje, taps viena iš traukos parduotuvių Kauno prekybos centre.
„Naujienų ras net ir tie kauniečiai, kurie jau lankėsi „Pepco“ parduotuvėse Marijampolėje ir Panevėžyje“, – pažadėjo A.Lapinskienė.
Likus pusvalandžiui iki atidarymo, prie parduotuvės nusidriekė pusšimtis pirkėjų. Didžioji dalis jų – mamytės su kūdikiais. Viena jų piktinosi, kad parduotuvė duris atverti galėjo ir kiek anksčiau – nuo 9 val. ryto. Nukirpus simbolinę juostelę, pirkėjos sugužėjo į vidų. Labiausiai jas domino itin pigūs vaikiški drabužiai.
„Pasidėjau krepšį su daiktais, nusisukau trumpam, ir neliko. Kažkas pasiėmė“, – guodėsi viena pirkėja.
Kova vyko ne tik dėl krepšių, bet ir dėl paklausiausių prekių. Netrukus prie trijų kasų nusidriekė ilgiausios eilės. Parduotuvėje galima buvo išvysti ir kelis vyriškos lyties atstovus. Pastatyti laukti prie kasų, jie kantriai laukė lentynas šluojančių savo damų.
„Vakar pamatėme „Pepco“ reklamą „Facebooke“, tad atėjome apsižvalgyti. Dėl ko? Dėl pigesnių prekių. Štai ir sau kelias išsirinkau. Stoviu eilėje, nes mažoji mūsų verkti pradėjo. Žmona išėjo lauk“, – rodydamas sportinės avalynės porą bei kelnes, patikino Andrius.
Kaunietė Indrė, į „Pepco“ užsukusi su 7 mėnesių mažyle, teigė iki šiol drabužius dukrai pirkusi internetu.
„Štai, radome striukytę už 7 eurus. Pigiausia, ką buvau radusi kitoje prekybos centro parduotuvėje, buvo 15 eurų. Tad čia – perpus pigiau. Jei kainos išliks tokios, grįšime čia vėl. Dabar išsirinkau nedaug prekių – išbandysime kokybę. Iki šiol dukrytę rengiau iš Anglijos siųstais drabužėliais“, – 15min pakalbinta teigė jauna mama.
Ne viena pirkėja guodėsi, kad vaikiškų prekių asortimentas galėtų būti dar platesnis. Ypač Lietuvoje trūksta pigių striukų vaikams. Parduotuvės apžiūrėti užsuko ir daug smalsuolių, iš jos išėję be pirkinių maišelių. Didžioji dalis pirmųjų lankytojų – „Savo“ darbuotojai, jau kurį laiką laukę „Pepco“ atidarymo. Taip pat tie, kurie gyvena prekybos centro prieigose. Ne vienas kalbintas asmuo prisipažino iki šiol drabužius pirkę „Lidl“.
„Atėjau čia dėl vaikiškų drabužėlių. Pirkau 11 daiktų, už kuriuos sumokėjau 21 eurą. Štai sūnums kelnės kainavo po 2,49 euro. Jie juk taip greitai jas suplėšo ar išpurvina. Keletą daiktų nupirkau ir savo seseriai. Iki šiol apsipirkdavau kituose prekybos centruose“, – teigė pirkėja Sandra.
„Pepco“ pirmąją savo tinklo parduotuvę Lietuvoje ir Baltijos šalyse atidarė Marijampolėje 2017 m. Kodėl būtent šiame mieste? Dėl pirkėjų potencialo bei patogios logistikos (arčiausiai Lenkijos). Antroji „Pepco“ duris atvėrė Panevėžyje. Planuojama, jog iki 2020 m. Lietuvoje veiks 50 parduotuvių, bus sukurta daugiau kaip 400 darbo vietų.
Iki metų pabaigos šalyje planuojama atidaryti dar 9 „Pepco“ parduotuves.
Iš viso „Pepco“ valdo daugiau nei 1 300 parduotuvių tinklą Rytų ir Vidurio Europos šalyse. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 12 milijonų pirkėjų.