04 09

Kauniečiai savo preke konkuruoja net su JAV: pradėjo nuo Omano, o dabar tiekia jau į 60 šalių

Kauno LEZ teritorijoje darbą pradėjo jau antroji robotizuota „Axioma Metering“ išmaniųjų ultragarsinių skaitiklių gamykla, kurioje šį aukštos pridėtinės vertės produktą kuria išskirtinai lietuviškos rankos ir protai. 2019 m. besigyrusi 65 tūkst. parduodamų prekių per metus, šiandien įmonė jau pasiekė 2 mln. ir konkuruoja net su pasaulinės rinkos lyderiais. Iš viso iš Kauno gamyklos skaitikliai iškeliauja net į 60 pasaulio šalių.
Axioma metering gamykla Kaune
„Axioma Metering“ gamykla Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pasak Andriaus Janukonio, „Axioma Metering“ valdančios įmonės ICOR valdybos pirmininko, Kauno LEZ teritorijoje veikiančios gamyklos sprendžia ypač visame pasaulyje aktualiją problemą – racionalaus geriamojo vandens vartojimo matavimą.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Axioma metering gamykla Kaune
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Axioma metering gamykla Kaune

A.Janukonio įsitikinimu, lietuviškas, aukštos pridėtinės vertės produktas – ultragarsinis skaitiklis, tiesiogiai prisideda prie globalios ekologinės išteklių taupymo problemos sprendimo.

„Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse mes labiau linkę rūpintis šiluma ir jos apskaita. Tačiau pasaulyje problema numeris vienas – geriamojo vandens tausojimas.

2019 m. pirmosios išmanios apskaitos gamyklos statyba šioje teritorijoje buvo šiek tiek rizikingas sprendimas. Manėme, gal kiek per ankstyvas statymas. Tačiau pavyko suvaldyti rizikas. Išmanioji apskaita šiandien į mūsų gyvenimą skverbiasi taip pat neišvengiamai ir greitai kaip išmanieji telefonai. Eksportuojame produkciją jau į 60 pasaulio šalių. Tai yra pripažinimas“, – teigė jis.

Išaugino pajėgumus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis