A.Vaivilavičius teigė, kad balandžio 21 d. buvo pirmą sykį pasinaudota bendrovės „DPD Lietuva“ paslaugomis. Per savaitę Aberdyną iš Kauno turėjo pasiekti maža dėžutė su užsakovui reikalingu gamybos įrenginiu.
„DPD Lietuva“ darbu pasipiktinęs kaunietis: tai pasityčiojimas
„Siuntinys po savaitės nukeliavo į Škotijos miestą Aberdyną, ten pragulėjo kelias dienas. Vėliau kažkas jiems (siuntų bendrovei) susišvietė, kad reikia atsiųsti atgal į Kauną. Ir tuomet siuntinys pradėjo keliauti atgal“, – pasakojo A.Vaivilavičius, kuris prekės kelionę į Didžiąją Britaniją sekė pasinaudodamas siuntos numeriu.
„Dar užtikau ją esančią Anglijoje. Skambinau į „DPD“, ten man pasakė, kad įvyko žmogiškoji klaida. Jie atsiprašė ir pasakė, kad turėsiu palaukti, kol siuntinys grįš į Kauną ir tada jie nuspręs, kas bus daroma toliau“, – teigė kaunietis.
Jam pasiteiravus, ar yra įmanoma siuntinį išimti viename iš bendrovės tarpinių punktų kurioje nors Europos šalyje, „DPD Lietuva“ atstovai pateikė neigiamą atsakymą.
Jam pasiteiravus, ar yra įmanoma siuntinį išimti viename iš bendrovės tarpinių punktų kurioje nors Europos šalyje, „DPD Lietuva“ atstovai pateikė neigiamą atsakymą.
Tačiau siuntų įmonė vyrą patikino, kad jis atgaus 30 eurų siuntos pervežimo mokestį.
Siuntiniui atkeliavus atgal į Kauną A.Vaivilavičius bendrovės paprašė vėl išsiųsti prekę į Škotiją. Vyriškio teigimu, tai ir buvo padaryta. Vis dėlto tuo istorija nesibaigė.
„Šiandien pamačiau, kad siunta vėl grįžo į Kauną. Tai pasityčiojimas iš manęs“, – siuntų bendrovės „DPD Lietuva“ darbu piktinosi vyras.
Šiandien pamačiau, kad siunta vėl grįžo į Kauną. Tai pasityčiojimas iš manęs, – siuntų bendrovės „DPD Lietuva“ darbu piktinosi vyras.
Kauniečiui vėl paskambinus įmonės atstovams, pastarieji vėl pareiškė, kad siuntinio grąžinimas į Kauną yra žmogiškoji klaida.
„Pasirodo, problema dėl tokio jų požiūrio iškilo ne man vienam. Skundų apie bendrovės veiklą internete yra pilna“, – pasakojo siuntinio į Škotiją pirkėjui vis dar negalintis pristatyti vyras.
Su siuntų bendrovės direktore kauniečiui susisiekti taip pat nepavyko, nes paaiškinta, kad ji yra išvykusi į komandiruotę.
Maža to, „DPD Lietuva“ atstovai vyrui pasakė, kad grąžins 30 eurų siuntimo mokestį, tačiau pasiūlė vėl susimokėti už būsimą siuntimą į Škotiją.
„Kitaip tariant, pirmyn atgal nusiuntė už dyką, o dabar reiktų dar susimokėti“, – siuntų įmonės veiklos ypatumus atskleidė A.Vaivilavičius. Jis taip pat pridūrė, kad kol kas piniginių pretenzijų iš pirkėjo Škotijoje negavo.
„Pirkėjas kaltina bendrovę, ir supranta, kad tai jos, o ne mano kaltė. Jam siunčiau visas turėtas siuntų užsakymo kopijas. Dabar jis tik nori, kad jį greičiau pasiektų siuntinys“, – tikino nuo siuntų bendrovės darbo nukentėjęs vyras.
Siuntiniai gavėjų nepasiekia dėl informacijos trūkumo
„DPD Lietuva“ komunikacijos ir rinkodaros specialistė Asta Brazaitienė teigė, kad labai dažnai siuntiniai gavėjų nepasiekia dėl kontaktinės informacijos trūkumo. Bendrovės atstovė teigė, kad siuntinys gavėjui yra bandomas įteikti tris kartus. Po nesėkmingo trečiojo karto, jis palaikomas apie savaitę sandėlyje ir grąžinamas į šalį, iš kurios buvo išsiųstas.
siuntinys gavėjui yra bandomas įteikti tris kartus. Po nesėkmingo trečiojo karto, jis palaikomas apie savaitę sandėlyje ir grąžinamas į šalį, iš kurios buvo išsiųstas.
Siuntų bendrovės klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Jolanta Rimkevičienė 15min.lt tikino, kad atvejai, kuomet siuntos nepasiekia gavėjų, nėra dažni, o bendrovė sėkmingai perveža tūkstančius prekių kiekvieną dieną.
Komentuodama A.Vaivilavičiaus atvejį, J.Rimkevičienė teigė, kad pirmą sykį siuntinys į Škotiją keliavo su netiksliu adresu – ant pakuotės buvo nurodytas tik pašto kodas, dėl to jis ir buvo grąžintas atgal į Kauną.
Siuntėjui patikslinus adresą, pakuotė buvo vėl išsiųsta į Škotiją, tačiau šį sykį klaida įsivėlė jau ne Lietuvos teritorijoje.
Įvyko klaida prekių rūšiavimo punkte Lenkijoje, – sakė J.Rimkevičienė.
„Įvyko klaida prekių rūšiavimo punkte Lenkijoje“, – sakė J.Rimkevičienė.
Iš Lenkijos siuntinys buvo nukreiptas atgal į Kauną, tačiau šiuo metu vėl keliauja į Škotiją.
Į klausimą, ar prekę į Škotiją siuntęs kaunietis gali tikėtis kompensacijos už įvykusias klaidas, J.Rimkevičienė atsakė teigiamai.
„DPD Lietuva“ atstovė sakė, kad kiekvienas siuntų bendrovės veikla nepatenkintas asmuo gali pareikšti pretenziją, ji bus išnagrinėta remiantis Pašto įstatymu.