„Atrodo, kad COVID-19 poveikis pasaulinei prekybai ir bendrovei gali būti didesnis, nei tikėtasi iš pradžių. Turėsime nuomos pajamų sumažėjimą, kas darys įtaką ir bendriems 2020 metų rezultatams“, – rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
Pernai įmonės pajamos augo 3,7 proc. iki 19,25 mln. eurų (iš nuomos ji gavo 13,7 mln. eurų, iš komunalinių ir marketingo paslaugų – 5,5 mln. eurų), ji uždirbo 4,89 mln. eurų grynojo pelno ir metų pabaigoje buvo sukaupusi 17,15 mln. eurų nepaskirstyto pelno.
Prekybos centro valdytoja skelbė šiemet planuojanti atnaujinti 10 proc. nuomojamo ploto: iki 3 tūkst. kv. metų išplėsti parduotuvę „Zara“, atidaryti naujas „Villa“, „4F“ parduotuves, atnaujinti „Deichmann“, „Takko Fashion“, „Levi's“, „Monton“, „United Colors of Benetton“, „Douglas“ parduotuves.
Pernai įmonė baigė atnaujinti apie 10 tūkst. kv. metrų prekybos centro laisvalaikio ir restoranų zoną, į kurią investavo 10 mln. eurų. Skelbta, jog nors pernai neveikė šeštadalis centro patalpų, nuomininkų apyvarta augo 8 proc. iki daugiau nei 160 mln. eurų.
Vienintelė „Kauno audinių projektas“ akcininkė yra Vokietijos investicijų grupės „Deka“ kompanija „WestInvest Gesellschaft fur Investmentfonds“.